אויי בובהה
באמתתתת מבאס..!
לא נוראא יעבור..!
תרגישששששה טוב מאמי!
הייתי אצל הרופאה. זה וירוס..
ויש מחר בגרות. למדתי חפיף.. כי שורפות לי העיינים וכל שניה אני נרדמת..
והרופאה כעסה עלי כי אמא אמרה לה שהפסקתי לקחת אנטיביוטיקה. היא ממש צעקה עלי.. וזה מוזר. כי היא כזו קטנה ועדינה.. חח
(אני אמורה לקחת את זה 5 שנים.. יש לי דלקת בלב.. מסובך.. אבל אני לא זוכרת לקחת תרופות!! כמה שזה חשוב... אנלא זוכרת..)
וואי תרגישי טוב מאמי 😊
ותתחילי לזכור לקחת תרופות 😠
QUOTE (סוופרמאמי @ 07/06/2007) וואי תרגישי טוב מאמי 😊
ותתחילי לזכור לקחת תרופות 😠
איתה!!!!!!!!
אל תשכחייייי