זה שאלון שחברה שלי צריכה להפיץץ
והיא לא יכולה בגלל שהיא לא מזמן עשתה ניתוח ברגל כי התרסקה לה העצם של הברךך
והיא לא יכולה להסתובב לחלק שאלוניםם!
פליזזזזז תענו לי על השאלות הבאות... ותציינו לפני כן מה המין שלכםם..
צריך לענות על השאלות בצורה ש
5-מסכים מאוד
4- מסכים
3מסכים במיגה
2- לא מסכים
1-לא מסכים בכלל
תודה רבה רבה...
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות.
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה.
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות
8. אני סולד ממקפחי נשים
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד
כותרות של "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות
להבא תכתבי כותרת שתתאר את הנושא או הבקשה שבאשכול
הפעם ערכתי להבא ינעל! זה גם מתאים לפורום מה שבראש
תקראי את החוקים בבקשה מאמי 😉
קודם כל שיהיה לה החלמה מהירה מאמי והנה עניתי
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. 2
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 2
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. 5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו 5
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה 3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות 3
8. אני סולד ממקפחי נשים 5
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה 5
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן 4
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה 1
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 2 זה תלוי באיזה עבודה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שתרגיש טוב..
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.3
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 2
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו 4
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות4
8. אני סולד ממקפחי נשים4
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה 4
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן4
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה 2
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 2
החלמה מהירה😊
אני נקבה אגב😛 חחח
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. 2
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 3
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. 4
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 4
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו 4
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה 4
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות 4
8. אני סולד ממקפחי נשים 4
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה 3
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן 4
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה 1
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 5
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.2
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות.5
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה.5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו5
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה2
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות4
8. אני סולד ממקפחי נשים5
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה1
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן4
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה1
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 4
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.3
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות.4
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה.5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו5
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה2
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות3
8. אני סולד ממקפחי נשים5
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה2
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן4
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה2
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 3
החלמה מהירה !!
ואני בת ... 😉
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. 3
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 5
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. 3
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו. 2
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה. 4
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות. 1
8. אני סולד ממקפחי נשים. 5
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה. 2
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן. 4
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה. 1
12.כיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד. 2
QUOTE (דנה_נגר @ 05/06/2007) זה שאלון שחברה שלי צריכה להפיץץ
והיא לא יכולה בגלל שהיא לא מזמן עשתה ניתוח ברגל כי התרסקה לה העצם של הברךך
והיא לא יכולה להסתובב לחלק שאלוניםם!
פליזזזזז תענו לי על השאלות הבאות... ותציינו לפני כן מה המין שלכםם..
צריך לענות על השאלות בצורה ש
5-מסכים מאוד
4- מסכים
3מסכים במיגה
2- לא מסכים
1-לא מסכים בכלל
תודה רבה רבה...
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות.
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה.
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות
8. אני סולד ממקפחי נשים
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד
אני בת.
צריך לענות על השאלות בצורה ש
5-מסכים מאוד
4- מסכים
3מסכים במיגה
2- לא מסכים
1-לא מסכים בכלל
תודה רבה רבה...
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. 2
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 3
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. 5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 3
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו 4
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה 3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות 2
8. אני סולד ממקפחי נשים 2
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה 1
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן 5
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה 3
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 1
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.3
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 4
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו. 4
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה. 3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות. 2
8. אני סולד ממקפחי נשים. 4
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה 4
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן 3
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה 1
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 3
בבקשה :]
תמסרי החלמה מהירה 😊
אוהבבת
-ליאני-
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.3
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 4
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.4
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה.4
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו4
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה4
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות2
8. אני סולד ממקפחי נשים- אה?
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה1 כל עוד זה לא קשור אליי...
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן מה? חח
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה אין לי מושג תלוי בתפקיד ובאנשים
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד מה? חח
זכר
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. 2
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 5
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. 3
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 4
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו. 3
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה. 3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פנויות. 2
8. אני סולד ממקפחי נשים. 2
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה. 2
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן. 3
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה. 1
12.כיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד. 2
החלמה מהירה.
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.5
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 3
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.2
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה.3
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו3
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה4
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות4
8. אני סולד ממקפחי נשים2
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה3
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן2
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה1
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 1
אני בת
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. - 3
2.אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. -2
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. - 5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. -5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו. -4
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה. -3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות. -3
8. אני סולד ממקפחי נשים. -3
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה. - 5
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן.- 5
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה. -1
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד. - 2
מקווה שזה עוזר..
והחלמה מהירה לחברתך..😊
אוהבת אותך המון..
מואהה
אני בת
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. 3
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 2
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. 3
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 4
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו 4
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה 3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות 1
8. אני סולד ממקפחי נשים 3
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה 2
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן 3
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה 3
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 2
בת
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה.2
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות.4
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה.5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה.3
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו.3
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה2
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות.4
8. אני סולד ממקפחי נשים4
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה.3
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן.2
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה2
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד.3