אני בת
😊
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. - 3
2.אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. -4
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. - 5
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. -5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו. -3
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה. -3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות. -3
8. אני סולד ממקפחי נשים. -3
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה. - 5
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן.- 3
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה. -1
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד. - 3
בת
צריך לענות על השאלות בצורה ש
5-מסכים מאוד
4- מסכים
3מסכים במיגה
2- לא מסכים
1-לא מסכים בכלל
תודה רבה רבה...
1.קיים שיוויון הזדמניות לנשים וגברים בעבודה. 3
2. אם הייתי מנהל הייתי נותן שיוויון הזדמניות בכל המשרות. 5
3.מרגיז אותי שנשים לא מתקבלות לכל משרה. 3
4.אתמוך בתהליך שיוביל לשיפור מעמד האישה בעבודה. 5
5.אני דואג שנשים במקום עבודתי לא יקופחו 5
6.לא קיימת אפליה נגד נשים בעבודה 3
7.בישראל מעדיפים לקבל גברים על פני נשים למשרות פניות 1
8. אני סולד ממקפחי נשים 1
9. אני לא ארגיש נקיפות מצפון אם אישה תפוטר מעבודתה 1
10.אני ארגיש אמפתיה עם נשים שיפוטרו מעבודתן 1
11.בתור עובד במשרד הייתי בוחר במנהל גבר על פני אישה 1
12.קיום נשים מקבלות שכר נמוך יותר מגברים עבור אותו התפקיד 3