QUOTE (סוופרמאמי @ 06/06/2007) אז זה נכון או לא? 😕
איך שלא יהיה עשה לי חשק ללכת להקיא את כל החלב של הקורפלנקס 😨
😛 חלב זה טעים ....
חחחחחחחחח מים לבנים , כמו שיש בברזים של הבית-ספר שלנו ......
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

