גם החלב בשקיות כאלה הוא מפוסטר כמה פעמים?
אוישש איכסס ://
מהיום אני אתחיל לשים לב למספרים..
תודה שהבאאת :]
לדעתי זה סתם שטויות
אם משהו לא היה טוב בחלב אנשים היו סובלים וחוטפים קלקולי קיבה
עד היום שתיתם והיה לכם טעים,
אז חבל לדעתי להיכנס לסרט.
(:
קודם כל , כל חלב עובר פיסטור
אין חלב בלי פיסטור
הוא לא מחזיק מעמד
מזה פיסטור?! שמחמים את החלב בטמפ' של 67 מעלות
בטמפ' כאלו החלב אני נפגע (זתומרת האינזימים שבחלב)
זה רק גורם ל"תרדמת" אצל חיידקי הרקב
אלו שגורמים לריקבון
בלי הפיסטור תאריך התפוגה של החלב יהיה ממש קצר
לפעמים פיסטור אחד לא מספיק אז מפסתרים פעמיים
ובחיים לא נתקלתי ב5 פיסטורים....
הנה כתבה שמצאתי שפורסמה ב nrg :
חברת תנובה הגישה תלונה במשטרה נגד מפיץ מכתב שרשרת באינטרנט, שטען כי תנובה ממחזרת חלב שפג תוקפו באריזות הקרטונים. בתנובה טוענים כי המייל, אשר ממשיך לרוץ ברשת, הנו שקרי וחסר כל בסיס.
המפיץ האלמוני כותב במכתב השרשרת: "שמתם לב לאחרונה שכשאתם קונים חלב, התאריכים של התוקף הפכו להיות הרבה יותר ארוכים מהרגיל....זה בגלל שתנובה המציאה שיטה חדשה. למחזר חלב!
"בכל רשת שיווק גדולה עושים אחת לכמה זמן בדיקה על המדפים, וחלב שפג תוקף נשלח חזרה לתנובה (זה הנוהל הרגיל בכל מקום להחזיר מוצר פג תוקף לייצרן).
"מה שאנחנו כצרכנים לא יודעים זה שתנובה לוקחת את החלב פג התוקף הזה ומעבירה אותו תהליך פיסטור ואורזת אותו מחדש ומחזירה לרשתות שיווק !!! כן כן, מה שאתם שותים זה חלב עם הרבה חומרים מפסטרים בפנים שלמעשה הופכים את החלב למים בלי כל ערך תזונתי .
במכתב השרשרת מצויין כיצד, כביכול, ניתן לדעת שהחלב שנקנה לא עבר פיסטור: "תנובה מדפיסה על הקרטונים למטה בחלק התחתון מספרים. הסיפרה 1 אומרת שהחלב הוא חלב רגיל שלא עבר פיסטור או עבר רק פעם אחת שזה סביר. הסיפרה 2 אומרת שהחלב כבר פוסטר פעמים, וכן הלאה עד לסיפרה 5 בערך. כמובן שאם החלב פוסטר 5 פעמים רוב הסיכויים שאתם שותים סתם מים לבנים ולא חלב בריא וטוב".
עוד ממשיך כותב המייל וטוען "לנו בתור צרכנים המספרים לא אומרים כלום ובכלל אנו בקושי מסתכלים עליהם, אבל במפעל תנובה ככה הם מסמנים את כמויות הפיסטור. זו הביקורת שלהם, שלמעשה לא הייתה צריכה להתקיים מראש !!!! כי אסור לפסטר חלב יותר מפעם אחת גג !!!!!"
כאמור, תנובה טוענת כי מדובר במידע שקרי וחסר כל בסיס. לדברי מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, ליעד כהן: "מי שכתב את זה הוא הזוי לגמרי. כל החלב שחוזר מהחנויות מושמד, בהתאם לחוק. כל פרסום אחר בעניין הינו שקרי. כמו כן, המספרים המצוינים בתחתית אריזות הקרטון מסמנים את ראשי ההדפסה אצל ספק הקרטונים ומשמשים עבורו לצורך מעקב פנימי בלבד, בכל מוצרי הקרטון לתעשייה. אנחנו מקווים לשים ידינו על מפיץ המייל כדי לתבוע אותו, משום שהוא פוגע פגיעה קשה במוניטין שלנו".
בקיצור, אין מה לדאוג :]
[SIZE=7]חחח שטויות במיץ עגבניות..
דיברו על זה בחדשות שמישהו מפיץ דברים כאלה בדואר אלקטרוני,
שלחו גם שחייל שלנו נחטף
ועוד פרסומות על משהו מוזר..
אתמול היה את זה בערוץ 2,
אין סיבה לדאוג וכדאי שתקראו תכתבה למעלה!![SIZE=7]
זווועוות =/
אווווווווווהבת
-רעות-
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 05/06/2007) יוו בעע ,
באמת אתמול אכלתי קורנפלקס והרגשתי טעם מגעיל ומוזר בחלב \:
ועכשיו אני מסתכלת רשום מתחת 4
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח שיר 😁 ...
והמשך......
מכתב שהופץ לכל עובדי תנובה
יום שני 4/6/07
לכבוד עובדי תנובה
שלום לכולם,
לצערנו, מתגלגל ביומיים האחרונים ברשת האינטרנט מכתב שכתב אדם אנונימי, ובו השמצות חסרות בסיס בנוגע לחלב תנובה
המייל "מגלה" שתנובה המציאה שיטה חדשה - למחזר חלב! על פי המייל -
"תנובה מקבלת חזרה מרשתות השיווק חלב פג תוקף, ומעבירה אותו תהליך פיסטור נוסף ואורזת אותו מחדש מחזירה לרשתות שיווק!
כן כן, מה שאתם שותים זה חלב עם הרבה חומרים מפסטרים בפנים שלמעשה הופכים את החלב למים בלי כל ערך תזונתי.
איך אפשר לדעת שהחלב שקניתם לא התהליך ? תנובה מדפיסה על הקרטונים למטה בחלק התחתון מספרים.
הסיפרה 1: אומרת שהחלב הוא חלב רגיל שלא עבר פיסטור או עבר רק פעם אחת שזה סביר.
הסיפרה 2: אומרת שהחלב כבר פוסטר פעמים. וכן הלאה.
כמובן שכל התהליך המתואר לעיל הינו כזב ובדיה, פרי המצאתו של שולח המייל ואין כל קשר בינו לבין המציאות.
העובדות הנכונות הן -
כל חלב שחוזר מרשתות השיווק מושמד, וזאת בהתאם לחוק
המספרים בתחתית אריזות הקרטון מסמנים את ראשי ההדפסה אצל ספק הקרטונים לצורך עקיבות בבעיות הדפסה וכו' (ואגב קיימים גם ע"ג כל קרטוני החלב של כל היצרנים בשוק)
אין דבר כזה "חומרים מפסטרים", וכמובן שתהליך פסטור אינו הופך חלב למים אלא דואג לאיכותו של המוצר ומבוצע על כל מוצרי החלב באשר הם.
אנא העבירו תוכן המייל הזה לכל גורם שפונה אליכם ומפיץ את המייל השקרי.
ואכן לא התעצלתי ובדקתי קרטונים של מיץ שיש לי בבית וגם שם מוטבעים מספרים
אז זה נכון או לא? 😕
איך שלא יהיה עשה לי חשק ללכת להקיא את כל החלב של הקורפלנקס 😨