יש לי חברה שהיא תאמת?! מושלמת
אז נכון הממוצע שלה מעל ל90
ונכון שהיא אפילו לא משקיעה
אז נכון שכל מה שהיא עושה מצליח לה
אז נכון שתוך שנייה היא תצליח בהכול
אז נכון היא תבוא ותמיד תצליח לגרום לך לחייך
אז נכון היא תמיד נותנת לי הרגשה שאני יכולה לפנות אלייה ישר
אז נכוןשהיא מוכנה לעזור גם מתי שאין לה זמן
ומוכנה לעשות בשבילך את העבודה הקשה
אז נכון שהיא יודעת שלא למדת לבגרות אז היא תבוא ותעזור לך בכל זמן שאת רוצה
אז נכון שאם מציעים משהו , ישר מציעים לה
אז נכון שהיא מסוגלת לעשות הכול, פשוט הכול בזמן קצוב
אז נכון שהיא מצחיקה אותך כל הזמן
אז נכון שיש לי חברה משולמת
בכל המובנים
אבל אולי אנחנו לא החברות הכי טובות
אבל אנחנו חברות טובות
כאלו שלא צריכות להיות 24 שעות ביממה
כי עכשיו
אנחנו קצת יותר בוגרות
אבל כבר אין קנאות
ואין את הצביטה בלב שהיא פתאום מצליחה מתי שאת לא
כי את יודעת שהיא לא תשמח לידך , ותעודד אותך
אחרי הכול
נפגעתי מחברות
כי אין מה לעשות
ככה החיים
אז בוכים על זה שאיבדת חברה אבל
זה כל היופי
שאנחנו כל הזמן משתנים
לא רק הסובבים סביבנו
אז נכון אתם אני שומעת פה שאומרים
"כולם צבועים"
איפה שהוא תגלו,מתי שהוא
שזהלא תמיד נכון
כי בשביל ריב או משהו כזה יש 2 אנשים
ואל רק תאשימו אחרים
תאשימו גם את עצמכם!
כי גם אנחנו צריכים לקחת אחרויות על השינויים שיש לנו בחיים
לפעמים חושבים שחברה זה תמיד!
בכל מצב
אבל לפעמים זה רק לפי הזמן שלנו
צריך לקבל את הסובבים שלנו כמו שהם
כי מתי שאנחנו מקבלים אחרים כמו שהם
אנחנו מקבלים את עצמנו כמו שאנחנו😊
יכול להיות שסתם הסתבכתי סביב עצמי
אבל מה שאני מנסה לומר
שתמיד תסתכלו על הצד החיובי
ותקבלו אנשים כמו שהם!!!
אוהבת אותכם ובוקר טובבבבבבב
אבל לא צריך לקחת את זה כל כך בקלות
שמאבדים חברה
עם הזמן כשיש חברה טובה
מתחברים אליה
לומדים לחיות איתה..ולפעמים קשה בלעדיה..
ולאבד חברה..ממש טובה ככה ביום אחד,
זה דבר קשה..כי אתה מתרגל לספר דברים לבן אדם, ואתה מתרגל שיש לך נורמת חיים מסוימת
שאותה ילדה נמצאתתת בתוכה..
אז נכון חברים משתנים- כל הזמן!
ואני חושבת שחברות שנמשכת הרבה זמן בלי אמון זה לא חברות..
אבל עדיין, יש חברים ויש חברים, בין אם הם כרגע טובים ובין אם לא..
ונכון! אומנםם תמיד אני אומרת ושומעת אחרים כולם צבועים כולם חרא,
אבל הכולם האלה..אומרים גם כולם צבועים וכולם חרא, וגם אלייך מתכוונים!
ככה זה..אתה מאשים מישהו הוא מאשים מישהו אחר שמאשים אותך..
לא חושבת שיש באמת ריב שצד אחד מושלם והצד השני לא!
חפרתי..
פשוט קרה לי משהו ליטל דומה..
תראי נכון זה כואב
אבל אני חושבת שצריך קודם כל לסמוך על עצמך!!!
כי בסופו של דבר אנחנו נמצא את עצמנו כל הזמן לבד ומנסים להתחיל מחדש
אם נבוא ונזכור כל הזמן את העבר
אם לא נתגבר על זה
ונעבור הלאה
את תגלי שהתבגרת
ותגלי שאת יכולה לסמוך על עצמך
אני בחיים לא יכולה לבוא ולסמוך ביותר מ100% על מישהו
כי למדתי לסמוך על עצמי קודם כל
נכון זה קשה, אבל כעס לא נותן כלום
פעם הייתי כואבת
ובסופו של דבר זה פגע בי
כי אני זאתי שנפגעתי
אולי הציפיות שלנו מהחברה הם גבוהים מדיי
וואי אני מאוד אוהבת את מה שכתבת!!!
😊 😊
את צודקת במה שכתבת
אני מסכימה איתך מאמי😊
אוהבת אותך מאוד
והעיקר שטוב לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברור..בן אדם שלא סומך על עצמו
לא יכול לסמוך על אף אחד..וכנראה שגם אף אחד לא יכול לסמוךך עליו
בן אדם שלא אוהב את עצמו
אף לא יואהב אותו והוא לא באמת יואהב אף אחד..
את צודקת...
אני מסכימה איתך
לפחות בכמה דברים
בלי מריבה כלשהי אי אפשר לדעת עד כמה החברות אמיתית.. ככה זה לדעתי..
חברה אמיתית- יש !! ואני בטוחה בזה.......
חברה אמיתית, זה דבר שקשה להשיג, לוקח זמן למצוא..
וכשמוצאים אתזה.. החיים יפים 😊 .. ועם חברה אמיתית.. הכל טוב ((: לדעתי..
מאחלת לכל אחד שיזכה בחברה אמיתית, ושהחברות תהייה הדדדית!!!
ליודעת אם צריך מריבה
צריך איזה נקודת מפנה כזאתי
כאילו אתה בפרשת דרכים
שאתה לא יודעת מה לעשות
ואותה החברה
לא באה ואומרת את דעתה
היא פשוט מקשיבה לך
ותומכת בל בכל החלטה, גם אם היא שונה משלך
קשה למצוא חברים אמיתיים.
וחייב לריב כדי להבין מי הם החברים האמיתיים באמת!
זה לא נכון שאת אומרת..
שחברה לא מביאה את דעתה..
אבל היא מקשיבה ותומכת בכל החלטה..
חברה אמיתית בטח ובטח שצריכה לתת את דעתה.. ואפילו לשנות לך את החלטות..
בשביל שההחלטות שאת עושה יהיו הכי טובות בשבילך
זה לא נכון שהיא תבוא תקשיב תגיד כן כן כן .. נכון נכון נכון..
אם את עושה טעויות ..
תראי לפעמים אנחנו לא מצדיקים את חברות שלנו
אבל לפעמים אנחנו לא יכולים לומר הרבה
כי זה הדרך שלה
שבה היא בוחרת
לפעמים רק צריך להקשיב ולתמוך
כי אם לא נהיה כל הזמן בויכוחים
נכון אם מישהי עושה משהו לא טוב ונכון אני אעיר לה
אם היא מבקשת את דעתי ואני אומר לה את האמת
אבל לפעמים לא רוצים לשמוע את התגובה שלנו
וזה קורה גם לי
אני לא אבוא והוסיף לה על הכאב
אני רק אהיה איתה...