QUOTE (שחר!לה @ 04/06/2007) צודקת .
(:
QUOTE (נאפי @ 04/06/2007) את צודקת במה שכתבת
אני מסכימה איתך מאמי😊
אוהבת אותך מאוד
והעיקר שטוב לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליאורי אני אוהבת אותך בובי שלי(:
QUOTE (MiLaNo @ 04/06/2007) קשה למצוא חברים אמיתיים.
וחייב לריב כדי להבין מי הם החברים האמיתיים באמת!
צודקת...
ליאור אני אוהבת אותך[=
בר ונופריי אוהבת אותכןןןןןןןןןןן
QUOTE (נאפי @ 04/06/2007) את צודקת במה שכתבת
אני מסכימה איתך מאמי😊
אוהבת אותך מאוד
והעיקר שטוב לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊 אוהבת אותך יפה שלי