אושריתי אני מבינה
ואני יודעת מה עובר עלייך..
אני איבדתי גם הרבה בחיים שלי ..
וזה קשה
זה טבע העולם , כמו שנאפי אמרה
העולם הוא אכזר
כמו שבאים לעולם כך הולכים ממנו😢
קשה להוציא תמילים האלה .. אבל אין ברירה..
וכמה שננסה לעודד אני יודעת שזה לא יעזור
כי הוא עדיין יהיה במחשבות שלך
ואת עדיין תבכי ותרגישי עצב
והזיכרון זה חלק מהחיים
בילעדיו אני לא חושבת שמשו שווה בחיים
הזיכרון גורם לנו ל א לשכוח דברים
דברים שחרוטים ולא יצאו לעולם מהראש ומהלב!
וזה טבעיי שאת נזכרת בו כל הזמן
אוהבת אותךך!!





