אחרי יום קשה היה היום לדוד שלי ז"ל אזכרה של 11 חודש.
אני עדיין לא מבינה שהוא מת אני פשוט עמדתי מול התמונות שלו ולא מעכלת שהוא איננו למהההה דווקא הוא הלך לישון ולא קם ,מה יש לו לעשות בגן עדן סתם משעממם שם .
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף נמאססססססססססס לייייייייייייייי 😢 😢 2 לאבד זה לא קל אפילו לבית העלמין לא הלכתי .
עכשיו אני יושבת פה עם כאב ראש מפוצץץץץץץץץץץ בעעעעעעעעעעעעע 😢 😢
ובכלל איפה את שאני צריכה אותך?תמיד שאת במצב רוח אני לצידך ושאני בלי מצב רוח את שמה עליי? יוםםםםםםםםםםם חראאאאאאאאאאאאאאאאאא
"כשהלב בוכה רק אלוהים שומע
הכאב עולה מתוך הנשמה
אדם נופל לפני שהוא שוקע
בתפילה קטנה חותך את הדממה.
שמע ישראל אלוהי אתה הכל יכול
נתת לי את חיי נתת לי הכל
בעיני דמעה הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק הנשמה זועקת.
שמע ישראל אלוהי עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוהי עשה שלא אפחד
הכאב גדול ואין לאן לברוח
עשה שיגמר כי לא נותר בי כח.
כשהלב בוכה הזמן עומד מלכת
האדם רואה את כל חייו פתאום
אל הלא נודע הוא לא רוצה ללכת
לאלוהיו קורא על סף תהום.
שמע ישראל אלוהי אתה הכל יכול
נתת לי את חיי נתת לי הכל
בעיני דמעה הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק הנשמה זועקת.
שמע ישראל אלוהי עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוהי עשה שלא אפחד
הכאב גדול ואין לאן לברוח
עשה שיגמר כי לא נותר בי כח.
***הייתי חייבת לפרוק***
אני מכירה את ההרגשה שמישהו שקרוב אליך מת😢
תהי חזקה...
בא לי לבכות!!
משתתפת בצערך 😢
מכירה את ההרגשה מקרוב..
לפני חודשיים בקרוב שלושש..
חברה שלי נפטרה..
ואני עדיין חושבת שהיא חייהה...
יש לי צמרמורתתתת..😢
מאמיי יהיה בסדרר!
תהיי חחזרה!
אין לי משהו חכם להגיד , הלוואי והיה לי : (
תהיי חזקה...
משתתפת בצערך...
יהי זכרו ברוך...
יהיה טוב, מאמי!
משתתף בצערך..
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/06/2007) אני מכירה את ההרגשה שמישהו שקרוב אליך מת😢
תהי חזקה...
מצטרפת מאמי
העולם לפעמים אכזר
אבל זה הטבע שלו
ועם כל הקושי צריך לדעת לקבל את זה
תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 04/06/2007) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/06/2007) אני מכירה את ההרגשה שמישהו שקרוב אליך מת😢
תהי חזקה...
מצטרפת מאמי
העולם לפעמים אכזר
אבל זה הטבע שלו
ועם כל הקושי צריך לדעת לקבל את זה
תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהיי חזקה מאמי
אוהבת אותך
מכירה מאוד את ההרגשה 😢 😢
מאמייי תהיי חזקה..אסור לך להשבר..
משתתפת בצערך בובה...אוהבתותך
תודה לכולם
אבל כמה שתעודדו זה לא עוזר לי ,אוףףףףףףףףףףף רוצה אותו פה איתי 😢
אושיייייייייי די אל תיהיי עצובה מאמי
תיהיי חזקה
אני בטוחה שהוא לא רוצה שתישברי...
משתתפת בצערך
ומבטיחה לך שיהיה טוב
אני פה תמיד בשבילך מאמי
QUOTE (נאפי @ 03/06/2007) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/06/2007) אני מכירה את ההרגשה שמישהו שקרוב אליך מת😢
תהי חזקה...
מצטרפת מאמי
העולם לפעמים אכזר
אבל זה הטבע שלו
ועם כל הקושי צריך לדעת לקבל את זה
תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוושריתי תהיי חזקה
זוכרת מה אמרת לייי?
הוא רואה אותך מלמעלה
ושומר עלייך
והוא אוהב אותך
אל תשבריי!!
אווהבת אותך3>
QUOTE (koka15 @ 04/06/2007) QUOTE (נאפי @ 03/06/2007) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 03/06/2007) אני מכירה את ההרגשה שמישהו שקרוב אליך מת😢
תהי חזקה...
מצטרפת מאמי
העולם לפעמים אכזר
אבל זה הטבע שלו
ועם כל הקושי צריך לדעת לקבל את זה
תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוושריתי תהיי חזקה
זוכרת מה אמרת לייי?
הוא רואה אותך מלמעלה
ושומר עלייך
והוא אוהב אותך
אל תשבריי!!
אווהבת אותך3>
אבל בריייי את לא מבינה אני לא מעכלת שהוא אייננו אני כל הזמן נזכרת באירועים שהיינו ביחד וזה ממש טרי
האירועים ,כל שבוע היה בא אלינו יושב וצוחק.
ונכון הסטקייה של ביטון בקרית ים א' הוא היה מכורר לאוכל שלו .
אין זה קשה לי לעכל את זה .
הקטע שאתמול את מביטה בכולם ואת רואה איך שבחוץ הם משחקים אותם מאושרים אבל מבפנים הכל שחור.
תודה לכם שאתם לצידי
אני מכירה את ההרגשה שמישהו שקרוב אליך מת
תהיי חזקה...