מישהו פה עובד בקיץ?
אני אישית מחפש .. עבודה באזור ת"א רמת גן גבעתיים...
מי שיש לו משהו להציע מוזמן ...
וואלה גם אני מחפשת באסה אש
בהצלחה בחיפושים
מה עם להדריך בקייטנות וכאלה .?
אני רוצההה מקווה למצוא
ובהצלחהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אניי עובדתת..למרות שעוד לא התחיל הקיץ..
אני עובדת בקפיטריות במכללות בב"ש..
וגםםםםם..לפעמיםם..ממלצרת 😛
איך משיגים עבודה בקייטנות?
אני עובדת😊
ואעבוד עד הגיוס...
בטוח אחרי החופש יתפנו מקומות עבודה
אני עובד פה ושדם... חפש עבודה בAM😛M
אני עובדת!!
אם אתה מחפש עבודה אז תלך עכשיו לפני שכל המקומות יתפסו!
תלך לחנויות וכל מיני בתי עסק .. אין מצב שאף אחד לא מחפש!
לכל אלה שמתחת לגיל 18 כולל 18 לכו תמלצרו ולא רק במסעדות גם בעולמות זה עבודה טובה בישבילכם!
או כמו שאמרו פה קייטנות וכאלה !
מתוך ניסיון אל תלכו לחנויות בקניונים וכאלה אפילו שיש שלטים של צריכים עובדים!
הם תמיד יעדיפו את היותר מבוגר ועם כן יקבלו אותכם לא תקבלו את היחס הראוי לכם !
אני עברתי את זה המון!
ולבנות תלכו גם למספרות תעבדו בתור חופפות !
אני עובדת גם במספרה אני גם מנהלת משמרות בחנות בגדים וגם יש לי עסק משלי בצד!
אז עברתי הכל לכו על זה!
יש מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא עבודה באזור המרכז תסתכל בעיתון ובעיקר בעיתון "ישראלי".
אני במקרההה מצאתי אתמול עבודה במלצרות מקווה שאני כבר השבוע יתחיל לעבוד.
גם אני מחפשת..
בהצלחה לכולם 😊
Nלצרות זה הדבר הכי קשה שיש...זה קריעת תחת..למרות שהכסף טוב אני לא בנויה לזה.
אני מחפשת בנרות עבודה בבבבבבבבבעעעעעע
אפשר בלונה פארק וכל מה שאמרו פה...
הוא להיות עוזר מציל בברכה או משהו כזה