כן..מדריכה בקיטנה
יש לך 18 + .. תסתובב בקניון.. אתה בטוח תמצא
QUOTE (דיזלית @ 03/06/2007) איך משיגים עבודה בקייטנות?
^^^
פשוט תתקשרי למספרים שאת רואה של פירסומי קייטנות ותשאלי איך אפר לעבוד אצלם בתור מדריכים..
מי שרוצה לבקייטנות צריך להוציא מסמך ישירות משהו כזה
מוצאים מהמשטרה..
אני יודעת שחברות שלי הוציאו
ובאמת, מלצרות זה עבודה קשה
ואירועים בכלל
אצלנו משלמים 90-120 לערב
וזה מ-8 עד 3 לפנות בוקר
ולפעמים אין הרבה טיפים=/
איזה כיף זה שלאבא יש עסק פרטי ואני עובדת מתי שבא לי=]
וגם אחלה משכורת חח
לכל מי שרוצה לעבוד בקייטנות..
אז רוב הקייטנות כבר כמעט סיימו את הראיונות אני יודעת שיש באוניברסיטת ת"א יום רביעי או חמישי 6/6 או 7/6 נראה לי ב-4
וחייבים להיות שם בארבע אחרת לא מכניסים אתכם..
אני עובדת בארומה ברמת החייל ובקייטנה בשניהם שכר מינימום =/
אני יודעת שמדצי"ם יכולים להיות מדריכים...
חבר שלי קימבן לו משהו למרות שהוא לא מד"צ ולא כלוםם הוא עושה עכשיו 3 ימים קרוס כזה מגיש עזרה ראשונה ואז יכול לעבוד.
לפני שבועות
הלכתי עם חברה שלי לחפש
ושאלנו באולמות וחנויות
אבל מה פתאוםםם
אנחנו קטנות
או שלא צריכים עובדיםםם
כוס אמאמ שלהםםם!!!
מישהו יודע על עבודה בב"ש????
גם אני מחפשת עבודה. .
עהאעהא =/