פנים של אישה צריכות להיות נקיות מעגילים ?
תמיד רציתי פירסינג איפששהו
בהתחלה גבה , אח"כ בשפה באמצע ,
בלשון , באוזן למעלה וכאלה ..
עכשיו , עם כמה שיש מקומות שזה יפפה ,
אני לא חושבת שאני אעשה ...
דעתכן ?
זהו.. אני חושבת שעגיל אחד בפנים..
נגיד בגבה, או באף זה יפה 😊
אבל אחד.. לא בהגזמה..
QUOTE (-שחרווניי- @ 03/06/2007) פנים של אישה צריכות להיות נקיות מעגילים ?
תמיד רציתי פירסינג איפששהו
בהתחלה גבה , אח"כ בשפה באמצע ,
בלשון , באוזן למעלה וכאלה ..
עכשיו , עם כמה שיש מקומות שזה יפפה ,
אני לא חושבת שאני אעשה ...
דעתכן ?
נקיות מעגילים למה ? לאא 😛
כול אחד איפה שהוא אוהב!
למה שלא תעשי את אוהבת ?
אז לכי על זה? . 😁
ליש באף 😛
דעתי שתעשי 😛
חחחחחחח
גבה ולשון אני לא אוהבת
אבל נגיד באף, בשפה ובאוזן זה נחמד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בגבהה זה הכי לא יפה לבתת לדעתיי..!
לשוןן זה יפהה!
אףף זה יפההה...!!
ומעל השפהה אני גם לא אוהבת..
אבלל כל אחתת והטעם שלה!
QUOTE (--בובית--10 @ 03/06/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 03/06/2007) פנים של אישה צריכות להיות נקיות מעגילים ?
תמיד רציתי פירסינג איפששהו
בהתחלה גבה , אח"כ בשפה באמצע ,
בלשון , באוזן למעלה וכאלה ..
עכשיו , עם כמה שיש מקומות שזה יפפה ,
אני לא חושבת שאני אעשה ...
דעתכן ?
נקיות מעגילים למה ? לאא 😛
כול אחד איפה שהוא אוהב!
למה שלא תעשי את אוהבת ?
אז לכי על זה? . 😁
ליש באף 😛
דעתי שתעשי 😛
חחחחחחח
חחח
קודם כל אני רוצה אם כבר
אז בלשון
וזה כאבים רצצצח
אי אפשר לאכול אח"כ ..
דבר שני ,
סבתא שלי תעיף אותי קיבינימט
חח סתם כפרה עליה (:
בכל מקרה ,
אל תחשבי שאני לא עושה
בגלל שהפנים צריכות להיות נקיות 😊
לפני דעתי אל תעשי... כשתהיי בת 30 לא תרצי חור באמצע האף
^ זהו , שלא לכולן יש צלקת . ואם כן היא קטנה ..
אבל כל אחת והבחירה שלה .
אני אוהבת , כל עוד זה לא טו מאצ'. במקום שיתאים לפנים . שלא יהיה חור בכל מקום רק יכול להיות .
אני לא בעד פירסינג בפנים!!!
אם כבר רק באוזניים.. וחור אחד בכל אוזן לא 10
רק באוזניים!
זה מוריד מהיופי של הפנים לדעתי ולא משנה עם זה בן או בת!
QUOTE (Kitty-Kat @ 03/06/2007) רק באוזניים!
זה מוריד מהיופי של הפנים לדעתי ולא משנה עם זה בן או בת!
מסכימה עם טארוש הסיסטר שלללי 😊
QUOTE (Or_S @ 03/06/2007) אני לא בעד פירסינג בפנים!!!
אם כבר רק באוזניים.. וחור אחד בכל אוזן לא 10
😁
אני רציתי באף והחלטתי לוותר.
כל עגיל מוסיף משהו לתדמית של בנאדם...
לדוגמה עגיל באף זה פרחי בלי שום קשר עם את פרחה או לא
אבל לדעתי זה ממש יפה ויש כאלה שזה כל כך מחמיא להם.
עגיל בגבה זה מאיים כזה..משהו פריקי גם אם את מלכת הלבבות הורודים...
וכו' וכו'
לכי על נקי 😊
לדעתי זה לא יפה פירסינג בפנים
הכי יפה באוזניים (מקסימום 3), ואולי באף..
יותר מידי זה באמת מוגגזזם ...
אני חושבת שבאף זה נורא מוסייף ! [: