אני חושבת שפנים של בחורה צריכות להיות בובתיות,עדינות,ונקיות ..
בלי כל השטויות האלה..עגילים בשפה,בסנטר,לא אוהבת את כל זה ..
הדבר היחיד שאני אוהבת זה באף,נזם יענו
ושגם זה יהיה עדין ! כאילו עגיל קטן כזה..לא חישוק או משהו גס וגדול.
גבה זה נחמד,אבל זה קצת גברי לפי דעתי..קצת מוריד מהנשיות של האישה
אבל כל אחת ודעתה .





