QUOTE (oshri_Ok @ 01/06/2007) QUOTE (galush123 @ 01/06/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 01/06/2007) שבוע בצפון, עם מלא ספורט אתגרי וספורט מים
לדוגמא: בננות, סקי אבובים, שיט בספינות עצמאיות, סנפלינג ועוד ועוד😊
ולישווווווווווווווווווווון (הרבה לישון)
חברים, ידידות.... ת"א ...
להיפגש עם כמה חבר'לעך מפה שהתגעגעתי נורא😊
ואממ.. זהו נראה לי 😊
יאו 😮 איזה כיף בצפוןןן עם מי אתה נוסע?
ואני הולכת לפגוש אותך 😊
חחחח זה מהעבודה של אבא שלי.. כמעט כל שנה יש..
והייתה הפסקה של כמה שנים, דווקא כשאני הייתי אמור להתחיל ללכת (כי זה היה בשביל ילדים בגילי כאילו)
ואז בשנה שהחליטו להחזיר את זה, יומיים לפני, אחרי שסיימתי כבר
לארוז הכל וזה.. פרצה מלחמת לבנון השנייה.
ותפני יום נשממהה..
כ ל ל ל לל ה יו ם 😊
יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
גם אני רוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😮
איייזה כיייף לך!!!!!!! 🙄
QUOTE (--בובית--10 @ 01/06/2007) ותפני יום נשממהה..
כ ל ל ל לל ה יו ם 😊
רק תגיד תאריך ואני באה!!!
אוהבת אותך אושקי3>
אחללללללללללה תוכניווווות ..
תהנו בובים :]
לעבור דירה הקיץ .. בתחילת יולי ככה 😛
חדר כושר , בריכה במושב ..
להיות עם חברות .. למצוא אולי עבודה ,
יםםםם .. לנתחיל ללמוד נהיגה סוףףף סוףףףףף ! 😂
וכמובן יומיים בכנרת עם אהובי וכל החבר'ה ..
הולך להיות פצצה !
וכמובן לסיים בגרויות .. כי יש גם מועדי ב' ..
ולהיות בעיקר עם החבר ! 😊
עם לא ישנו את התאריך אז כנראה לא יהיה חופש:/
גיוסססס
באסההההההה... 😢
מור'צי 😊
חחח איך שכחתי התנחלות אצלי&אצל גלוש!
וכמובן לפגוש פה כמה.
אהממממממממממ
אני כל יום עובדת מהבוקר עד 8-8 וחצי... אני בקושי יהיה עם דור😢
אני שונאת חופשים, טוב סתם אני אוהבת קצת להתנקות
אופיריי איפה את עובדת עם אפשר לשאול ?
ואאני מתכננת להיות עם אהווווובי , עם חבברות.. עם חבריים...
לעבווד..
ללמוד נהיייגה ..
לרזזזזות .. ולחזור למייטביי .. חח בעזרת השם (:
אממ ולטוס בעזרת השם לפלוריייייייייייייייייידה .. 😊😊😊😊
אאמ מה עוד?
להנות מכל רגע ..
ולקוות לא לשמוע אזעקות יותר .. בחיים .
אילת, באר שבעעעע-חופיתייייייי התנחלות 2007 😂
ועוד ועודדדדדד 😎 😎