שבוע באיטליה 😛
ים...הרבה ים כל יום ימיים
ברחה
לישון הרבה לישון חח...
ולהתחיל לעשות ביביסיטר על הקרציה של השכנה שלי 😛
שבוע בצפון, עם מלא ספורט אתגרי וספורט מים
לדוגמא: בננות, סקי אבובים, שיט בספינות עצמאיות, סנפלינג ועוד ועוד😊
ולישווווווווווווווווווווון (הרבה לישון)
חברים, ידידות.... ת"א ...
להיפגש עם כמה חבר'לעך מפה שהתגעגעתי נורא😊
ואממ.. זהו נראה לי 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 01/06/2007) שבוע בצפון, עם מלא ספורט אתגרי וספורט מים
לדוגמא: בננות, סקי אבובים, שיט בספינות עצמאיות, סנפלינג ועוד ועוד😊
ולישווווווווווווווווווווון (הרבה לישון)
חברים, ידידות.... ת"א ...
להיפגש עם כמה חבר'לעך מפה שהתגעגעתי נורא😊
ואממ.. זהו נראה לי 😊
יאו 😮 איזה כיף בצפוןןן עם מי אתה נוסע?
ואני הולכת לפגוש אותך 😊
אני רק מתבאסת שחבר שלי מתגייס בתחילת יולי 😢
אבל החופש שלי עד פבואר, הגיוס
אז עבודה!!!הרבה עבודה!
אילת עם החבר
טורקיה
עם חברות
ולהעביר את הזמן עד הגיוס....
13 יום ספרד
לרדת לאלית
לעבוד
לבלות
ולנוח
בחודש הראשון של החופש...
לעבוד לעבוד לעבוד לעבוד
בחודש השני..לעבוד עוד קצת :] ואז לרדתת לאיללללללללתתת עם החברות השמנות 😛 ולבזבז את כל מה שהרווחתי חחחחחחחח
ו......להיות עם החבר כמה שיותררר..כפרעליוו 😍
תהנוו מדהימים שלייי..אוהבתתתתותכםםםם המוןןןן !!
ים, ברכה, להשתזף, לישון, אהוביי שלי היפה,
אילת, סמינר מד"צים, חברות, טיולים, חדר כושר...
(להוריד את מה שעליתי בחורף..😛 )
ועוד כל מיני... 😊
אני מתתתה על הקייייייייייץ!
הא שכחתי
יום הולדת חח הדבר הכי חשוב ביקץץ..
QUOTE (Lu-Ly @ 01/06/2007) סמינר מד"צים.
איפה מאמי?
יש מצב אנחנו נהיה באותו סמינר.
(=
לעבבבבבבבבודד!!!!
למצואא עבודה כבררר...
חחח ולנוחחחחח המוןןןן..!
וכמובןן אייך אפשרר בליי יםםםםםם??!?!
אבבבבבללל עד החופשששש(למרות שזה אוטוטוווו..)
אלוהיםם גדולל..הכל יכולל להשתנותת!
QUOTE (lidorushit @ 01/06/2007) QUOTE (Lu-Ly @ 01/06/2007) סמינר מד"צים.
איפה מאמי?
יש מצב אנחנו נהיה באותו סמינר.
(=
לפי מה שהבנתי זה בעין גדי, או בסביבה...
😊
גם את שם?!
QUOTE (Lu-Ly @ 01/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 01/06/2007) QUOTE (Lu-Ly @ 01/06/2007) סמינר מד"צים.
איפה מאמי?
יש מצב אנחנו נהיה באותו סמינר.
(=
לפי מה שהבנתי זה בעין גדי, או בסביבה...
😊
גם את שם?!
אממ אני דווקא הבנתי זה לכיוון צפון חחח
אבל מי יודע.?אולי זה אותו אחד (:
QUOTE (lidorushit @ 01/06/2007) QUOTE (Lu-Ly @ 01/06/2007) QUOTE (lidorushit @ 01/06/2007) QUOTE (Lu-Ly @ 01/06/2007) סמינר מד"צים.
איפה מאמי?
יש מצב אנחנו נהיה באותו סמינר.
(=
לפי מה שהבנתי זה בעין גדי, או בסביבה...
😊
גם את שם?!
אממ אני דווקא הבנתי זה לכיוון צפון חחח
אבל מי יודע.?אולי זה אותו אחד (:
כן יכול להיות,
אממ.. אנחנו יוצאים לסמינר בתאריכים 12-18.8
אבל זה יכול להשתנות עד אז...
נדבר בפרטי כשיהיו לך יותר פרטים...
אולי ניפגש...
😊
QUOTE (galush123 @ 01/06/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 01/06/2007) שבוע בצפון, עם מלא ספורט אתגרי וספורט מים
לדוגמא: בננות, סקי אבובים, שיט בספינות עצמאיות, סנפלינג ועוד ועוד😊
ולישווווווווווווווווווווון (הרבה לישון)
חברים, ידידות.... ת"א ...
להיפגש עם כמה חבר'לעך מפה שהתגעגעתי נורא😊
ואממ.. זהו נראה לי 😊
יאו 😮 איזה כיף בצפוןןן עם מי אתה נוסע?
ואני הולכת לפגוש אותך 😊
חחחח זה מהעבודה של אבא שלי.. כמעט כל שנה יש..
והייתה הפסקה של כמה שנים, דווקא כשאני הייתי אמור להתחיל ללכת (כי זה היה בשביל ילדים בגילי כאילו)
ואז בשנה שהחליטו להחזיר את זה, יומיים לפני, אחרי שסיימתי כבר
לארוז הכל וזה.. פרצה מלחמת לבנון השנייה.
ותפני יום נשממהה..
כ ל ל ל לל ה יו ם 😊