וואי המורה שלי עכשיו מתקשרת לאמא שלי מדברת איתה שעה
אחר כך אני באה לאמא שלי שואלת מה היא רצתה?
קלטו המורה שלי חושבת שאני בדיכאון אההההההההההההההה תצילו אותי
גם בבית ספר היא באה מדברת איתי שואלת אותי מה עובר עלי?
למה היא חושבת שהיא חברה שלי?
למה נראה לה שעובר עלי משהו?
זה שאני כל השיעור שפוכה על השולחן ולא מקשיבה שלה זה לא אומר שאני בדיכאון
זה אומר שהיא משעממת ואני רוצה לישון
דפוקה
חחחחחחח לא נורא בובה..
אבל תכלס?לימודים זה דבר חשוב להמשך החיים..
והמורה שלך ככנראה קצת דואגת לך ולעתיד שלך..
אז תשתדלי פ/וט להראות קשבה יותר וככה היא תעוב אטותך בשקט..וגם תלמדי קצת לעתיד:]
אוווווווהבתת
-רעות-
גם המחנכת שלי אמרה את זה לאמא שלי..דיברה איתי עלי וזה..
אמרה שאני עצובה כל הזמן..לא מחייכת..וכאלה..
שמעי אולי את פשוט משדרת את זה..וזה מה שהיא הבינה ..
תגידי לאמא שלך שהיא טועה והכל..ושאת בסדר [אלא אם כן את לא.]
ו..אל תתעצבני בגלל שהמורה שלך עשתה את זה..
נחמד מצידה,יש אנשים שלא איכפת להם מאחרים
באמת שנחמד מצידה , מראה איכפתיות וההכל..יפה
QUOTE (רעות233 @ 31/05/2007) חחחחחחח לא נורא בובה..
אבל תכלס?לימודים זה דבר חשוב להמשך החיים..
והמורה שלך ככנראה קצת דואגת לך ולעתיד שלך..
אז תשתדלי פ/וט להראות קשבה יותר וככה היא תעוב אטותך בשקט..וגם תלמדי קצת לעתיד:]
אוווווווהבתת
-רעות-
כןן בסדר חשוב
גם ככה אנחנו בקושי לומדים עכשי
אבל למה להתקשר לאמא שלי לספר לה שאני בדיכאון סתם להכניס לסרטים?
אמרתי לה שכל מצויין וזהו יאללה למה להציק?
עם יש לי איזה בעיה הדבר האחרון זה שאני יספר למורה
והיא עוד אומרת לה אולי תיקחו אותה לפסיכולוג או משהו
מה היא נורמלית? חחח
ואני לומדת אבל בזמן האחרון הם לא מלמדים כמעט
מאמוווושש..
המורהה רק דואגת לךך
כי הוא רואאה שאת קצת מעופפתת..
אז תסבירי להה..(את לא חייבתתת רק אם את רוצה)
שלכל אחד יש תקופות כאלהה
שפחות יש חשק ללמודדד....
ותגידיייייי לההה שאין לה מה לדאוג..
כי בסופו שלל דבר
היאא עשתה את זה לטובתךך!
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 31/05/2007) גם המחנכת שלי אמרה את זה לאמא שלי..דיברה איתי עלי וזה..
אמרה שאני עצובה כל הזמן..לא מחייכת..וכאלה..
שמעי אולי את פשוט משדרת את זה..וזה מה שהיא הבינה ..
תגידי לאמא שלך שהיא טועה והכל..ושאת בסדר [אלא אם כן את לא.]
ו..אל תתעצבני בגלל שהמורה שלך עשתה את זה..
נחמד מצידה,יש אנשים שלא איכפת להם מאחרים
באמת שנחמד מצידה , מראה איכפתיות וההכל..יפה
אבל היא דיברה איתי
אמרתי לה הכל מצויין ושאני פשוט ממש עייפה
זה הכל...
והמורה הזאת בשבילה אנחנו כמו הילדים שלה...לא עוזבת אותנו חח
יפה יפה אבל אני לא חושבת שהיא צריכה להתערב לי
QUOTE (שנששן @ 31/05/2007) מאמוווושש..
המורהה רק דואגת לךך
כי הוא רואאה שאת קצת מעופפתת..
אז תסבירי להה..(את לא חייבתתת רק אם את רוצה)
שלכל אחד יש תקופות כאלהה
שפחות יש חשק ללמודדד....
ותגידיייייי לההה שאין לה מה לדאוג..
כי בסופו שלל דבר
היאא עשתה את זה לטובתךך!
אמרתי לה לא בדיוק עזר
צלצלה אליה
מבינה את הבעיה,
גם אני והמורה שלי לא כ"כ מתות אחת על השנייה...
וגם לא כ"כ מתקשרות...
יהיה טוב!
😊
חחחחחחחחח (= ואוא , כמה מורות כבר היו צריכות להתקשר אליי הביתה
אם זה היה ככה אצלינו .. חחחחחח
QUOTE (Lu-Ly @ 31/05/2007) מבינה את הבעיה,
גם אני והמורה שלי לא כ"כ מתות אחת על השנייה...
וגם לא כ"כ מתקשרות...
יהיה טוב!
😊
חחחח ברור שיהיה טוב
אבל טוב שלא התקשרה לאמא שלי אמרה לה שאני בדיכאון נפשי כבד וחותכת לעצמי
את הורידים
פסיכולוג? כל ילד שלישי בעולם הזה נרדם בשיעור הוא כמעט נרדם זה לא אומר כלום
QUOTE (SHiRA_MoR @ 31/05/2007) חחחחחחחחח (= ואוא , כמה מורות כבר היו צריכות להתקשר אליי הביתה
אם זה היה ככה אצלינו .. חחחחחח
חחחחחחח....וואי יש לך מזל שזה לא ככה
תאמיני לי שאת לא רוצה גם ....
עכשיו ההורים שלי על כל דבר חושבים קרה משהו...
חח אבל יפה שהיא דואגת לך....😊
עדיף שתדאג לך וזה לשווא
מאשר שלא תשים לב ובאמת קורה לך משו
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 31/05/2007) חח אבל יפה שהיא דואגת לך....😊
עדיף שתדאג לך וזה לשווא
מאשר שלא תשים לב ובאמת קורה לך משו
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (SHiRA_MoR @ 31/05/2007) חחחחחחחחח (= ואוא , כמה מורות כבר היו צריכות להתקשר אליי הביתה
אם זה היה ככה אצלינו .. חחחחחח
חחחחחחחח גם אלייי D:
בקטטנה מאמי אל תתיחסיי ...
דברי עם אמא שלך, תסבירי לה שהכל בסדר
וזהו 😊
מורות זה בעעעעעעעעעעעעעעעעעע =//
המורה שלי בטווווווח יותר גרועהההה....
כל דבר היא מתקשרת... גם אם איחרתי דקה!!!!!!!