חחחחחחחחחח למה המורה שלי הכי חמודה מתה עלי..
ואם קורה משהו היא מתקשרת אליי אישית לחחחיחיחיחי..
לא נורא מאמי יהיה בסדר ותדברי עם אמא..
אולי היא באמת רק דואגת לך..
חח בתחילת השנה היועצת שלנו הגיעה למסקנה שאני מדואכת
מפגרת, מה הסיפור שלה...
שונאת כאלו
פשוט תגידי לאמא שלך
שזה לא נכון ושזה בראש שלה
אל תתעסקי בזה יותר מדי...
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/05/2007) QUOTE (Lu-Ly @ 31/05/2007) מבינה את הבעיה,
גם אני והמורה שלי לא כ"כ מתות אחת על השנייה...
וגם לא כ"כ מתקשרות...
יהיה טוב!
😊
חחחח ברור שיהיה טוב
אבל טוב שלא התקשרה לאמא שלי אמרה לה שאני בדיכאון נפשי כבד וחותכת לעצמי
את הורידים
פסיכולוג? כל ילד שלישי בעולם הזה נרדם בשיעור הוא כמעט נרדם זה לא אומר כלום
חחחחחחחחחחחחחחחחח
דברי עם ההורים שלך מאמיי...
פשוט תראי להם שלא קרה כלום וזהו!
חחחחחחחחחחחחחחחחח אצלי זה לא קרה עדייןןןן 😨
אלא אם כןןןןןןןןן אני לא באה לבית הספררר (טוב למי אכפתת 😯 )
אבלל לדעתי המורה רק דאגה לך זה הכולללללללללללללל 😛
חחחח מקווה שהכול טוב באמת כי אם לא .......(לא תרצי לדעת מה יהיהיהי מה אני יעשה לךךך 😠 )
בקיצור כמו שאומרים פהה דברי עם ההורים שלךך ותגידי להם מה קרהההה וזהו חחחח 😊
ו דבר אחרוןןןןןןןןןןןןןן.............. 😎
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מוצ'ו חחחח 😛
מואהההההההההההההההההההה 😁 😊
חחח הודעה מחורפנת בקיצור דברי איתי !!!! 😨 😯 😊
כריס- נכון ברור שיפה שדואגת וכל זה...אבל אמרתי לה הכל מצויין אני שונאת שמורות
מתערבות לי בחיים
נאפי-כמו שאמרתי לכריס אני לא אוהבת שמתערבים לי בחיים
אורו'ש- חחח כהה אני מכירה את זה המורה שלי איחור בדקה צריכים לבוא לשעת אפס
צודקת במאהה אחוד מורות זה בעעע
חופי-חחח....כהה גם שלי יכולה להיות חמודה אבל היא עולה לי על העצבים...
והכי טוב שמתקשרת אלייך אישית דיברתי איתם
ליאורי-חחחח אין הם כאלה סתומים חושבים שהם מכירים אותי...לא מתעסקת בזה
אבל המורה הזאת אחרי כל השיעור שואלת אותי עם אני בסדר סתומה
Lu-Ly-[אני לא יודעת איך קוראים לך] דיברתי איתם הכל בסדר
ליפי- זה מה קרה נעלמת לי חחח....
ולא הכל מצויין יופי שדואגת שתיצא לי מהחיים אני לא אוהבת אותה...דיברתי איתם
והכל מצויין חוץ מזה שהמורה הזאת לא ירדה לי מהגב
חולה עלייך ודברי איתי בפרטי האיסי שלי נהרס חח