הלכתי לרופא
כשחזרתי
ראיתי בבניין לידי
בקומה ה3... היה חלון עם סורגים כאלה מעוגלים בחוץ
הייתה שמיכת פוך עליהם
ועלייה תינוק בן שנה יושב !!!
פאק... כאילו מה ?
איפה האמא הדפוקה ששמה אותו שמה ? 😯
איזה חוסר אחראיות 😮
אחר כך מתפלאים שקורה משהו לילדים שלהם
:|
😯 😕 איזה אנשים יש בעעולם הזה ...
דייייי
מי המטוטמם ששם אותו שם?!
השם ישמור...
איזה טימטום יאאאאאאאלללה !
וואי איזה אנשים מטומטמים יש בעולם הזה
רק בגלל טיפשות של אנשים כל הדברים האלו קורים
חוסר אחריות מוגזם לגמרי
בטח התינוק הגיעה לשמה לבד
והמטומטם ששמר עליו לא שם לב ..
אני לא מבינה למה רשיון נהיגה יש,
ורשיון הורות אין?
אולי זה נשמע דבילי, אבל יש גבול להזנחה, להתעללות וכל החרא שילדים צריכים לעבור בחייהם!
כאילו הם עשו משהו שעליו הם משלמים!!
פשוט עצוב וכואב לשמוע דברים כאלה...
😢
אוייי ואבוי לנו...
תינוקק יושב על החלון?!
ה' ישמור..
איפהה האחריותתת של ההוריםם היום?!
רקק בריאווווווות מאחלתת להםם!!!!!!!!!!
כמהה שאנשיםם יכולים להיות
טיפשיםם לפעמיםם!
QUOTE (שנששן @ 31/05/2007) אוייי ואבוי לנו...
תינוקק יושב על החלון?!
ה' ישמור..
איפהה האחריותתת של ההוריםם היום?!
רקק בריאווווווות מאחלתת להםם!!!!!!!!!!
כמהה שאנשיםם יכולים להיות
טיפשיםם לפעמיםם!
מסכימה איתך!!
כמה טיפשווווווווווווווווווווות!!!
סליחה על השאלה הלא קשורה..
אבל הערת להורים האלה? או לפחות איימת שבפעם הבאה המידע הזה יעבור הלאה?
סתם נראה לי אחראי לעשות את זה כי אולי זה יציל את חיי התינוק
בן שנה ? אולי לא ..
אבל אל תגידו שאף פעם לא ישבתם בחלון
במיוחחחד אלו שיש להם סורגים שמים שמיכות וממש כייף לשבת שם
ומה שבטוח אני לא היחידה [ לאלו שיקפצו ויגידו " אני לא , אני לא " ]
בסדר אבל לא תינוק..מהה
איזה מפחיד