פשוט חוסר אחריות של הורייםם..!!
://
חולי נפש אבל את האמת
אני כבר לא בהלם
כל המדינה הזאת התדרדרה...
זוועה!!!!!!!!!
אוהבת אותך מאמי
וערכתי תכותרת מ"כנסו"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה חוסר אחראייייוווווווות
כמה טימטוווווווום!!!!!
מסכן התינוק 😢
איזה חוסר אחראייייוווווווות
כמה טימטוווווווום!!!!!
מסכן התינוק 😢
😠 😯 דיי אמאלה איזה הורים סתומים..
אחרי זה מתפאלייים איך קורה לילדים קטנים דברים
QUOTE (נאפי @ 01/06/2007) חולי נפש אבל את האמת
אני כבר לא בהלם
כל המדינה הזאת התדרדרה...
זוועה!!!!!!!!!
אוהבת אותך מאמי
וערכתי תכותרת מ"כנסו"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כנראה דמיינת
כי הכותרת של האשכול לא היה "כנסו "
ולא הערתי
אין לי איך להגיע אל ההורים
זה בניין עם שער עם מנעול
ותעשו טובה
אני רוצה לראות שישבתם על החלון בקומה השלישית שהייתם בניי שנה.....