QUOTE (MiLaNo @ 31/05/2007) חח אבל אין על תנ"ך עם דליה שיר תודי!!
חחח הכי צחוקים
המורה הכי סתומה בארץץץ
יאלללה יעלי תתעודדי י"ב שנה אחרונהההההההההההההההההההההההההההההההה
סתוממממה המורה הזו ..... 😂 אמא'לה
מזל שאין מחר !
חחח כן איך שאמרתי לה שהיא צריכה לצאת לפנסיהה..
חח תאכלס כן ירבו מורות כמוהה!
יעלוש לאב יו
לאלאאלא שלא ירבו ............... חס וחסה .
אמא'לה , איזה סתומה היייייייייא !$
חחחח תודה לכםםם...
אוהבתתת
לא כזה להיט , אבל בטח שלא כזה נוראי [ - לדעתי ]
ואחרי הבחינה כל מקצוע נראה לך נחמד ..
בכל מקרה המון בהצלחה 3>
מאמי תחרשי הרבה ותראי בסוף זה ישתלם לך !!
אין מה לעשות זאת התקופה של הבגרויות עכשיו.. התקופה הכי מעצבנת וחייבים לעבור אותה בהצלחה !
יש לי מגן יום ראשון בספרות :/
איך אין לי כוח ללמוד לזה..
ואי ספרות בגרות אחרונה שלי............לא מחכה ליום הזה בכלללל בעעעע
בהצלחה לך
לפחות אצלך זה נגמרררררר
אני כמעט נרדמתי באמצע מבחן מרוב שזה משעמם
חח חכי מאמי גם לך זה יגיעעעעעעעע....תודה גם לך 😊
נעבור את זה בשלום😊
מקווה שלא תהיה בגרות קשה...