לסבול תננננננננננננננננננננננך!!!!!!!!!!!!
כמה אפשר לשבת ולקרוא את כל מה שבני ישראל האלו עשוווו
וכמה מלכיםםם התחלפו וכמה בעיות יאללללה
ישגמר כברררררר
אנשים אני שונאת תמקצועעעעעעע הזההההההה
כל אחד עובר את זה.. בהצלחה :\\
מבינה אותך!!!
עוד לא התחלתי ללמוד לבגרות
ואני הכי מבואסת בעולםםםם!!! מהמורה המפגרת הזאתי!
כמה מגישים אותך?
בעעעעעעעעעעעעע מגישה כמוך יום ראשון בגרות איכסההההההההההה
חח יעלי מסכנה שלי ....
כולם שונאים ת'מקצוע , |:
יש לך בגרות יום ראשון ? או מה ?
קיצוווור - בהצלחה , תעברי את זה 3>
עוד קצת וזה מאחורייך
תעשי קצת הפסקות בין לבין
בהצלחה מאמי
אוי מקצוע מגעעעעעייייייייייל !!!
בהצלחה מתוקה!!
מבינה אותך אבל את תעברי את זה
אין מה לעשות הרבה היו לפנייך
והרבה יהיו אחרים עם כל הבאסה
אין ברירה לא נשאר לך עוד הרבה
תעשי הכל כדי להצליח
בהצלחה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ייאלללה יום ראשון לא רואה יותר תנך בחיים שליייי.
וואלה אין לי מושג כמה מגישים אותי חחח
תחשבי על הצד החיובי אחרי זה גמרת עם תנך
חוץ מזה את תעברי את זה ויהיה טוב
המון בצלחה
כןן גם לי נמאאס כבר אווףף ועוד אצלנו בביצפר עושים בתנ"ך חמש יחידוות אווףף 8 ספריםם אין לי מושג ממה להתחיל!!!!!!!!!!!!1 ומגישים אותי ב80 שזה הכי גבווה אצלנו חח מנחם לדעת.... 😊
חחחחחחחחחחחחחח
זה בסדררררר את לא לבד בזהה
(תנסיי להתנחם חחח)
יום ראאאאאאשוןןןןןןן ב"הה כולנו נעבורר את זההה!
בהצלחהההההה לכולם!
מבינה אותך,
גם לחבר שלי פשוט אין כוח ללמוד לתנ"ך...
שיהיה בהצלחה!😊
QUOTE (י-ע-ל @ 31/05/2007) לסבול תננננננננננננננננננננננך!!!!!!!!!!!!
כמה אפשר לשבת ולקרוא את כל מה שבני ישראל האלו עשוווו
וכמה מלכיםםם התחלפו וכמה בעיות יאללללה
ישגמר כברררררר
אנשים אני שונאת תמקצועעעעעעע הזההההההה
😕 משעמם תחת .
חח אבל אין על תנ"ך עם דליה שיר תודי!!
חחח הכי צחוקים
המורה הכי סתומה בארץץץ
יאלללה יעלי תתעודדי י"ב שנה אחרונהההההההההההההההההההההההההההההההה