השאלה בכותרת. .
אני יתחיל. .
מה הרס לי את היום. ?!
ששלחתי הודעה כל-כך טיפשית , שהרסה לי גם סיכוי למש'ו טוב וגם את היום. .
וגם אתה לילה שהולך להיות מלא דמעות. .
😢
ולכם. .?!
שיחת טלפון שהוא קיבלללללל
שהקדימו לי את התאריך גיוס ליום של העלייה לתורה של אח שלי...
=\
שהמורה לא רצה לדחות לי את המתכונת..ואני בכל זאת צריכה לעשות אותה מחר =//
משום מה לא היה דבר כזה
איזה כיףף חחח
כשידיד שלי אמר לי שהידידות שלנו מתה.. 😢
שאנחנו חיינו בשקר\אשלייה שהכל יהיה טוב..כשהכל באמת חרא
זה די הרס את כל היום ואת התקופה הקרובה..
הדמעות והכאב לעכשיו לא מפסיקות !!! 😢 😢 למה..?? איך זה קרה??
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 30/05/2007) השאלה בכותרת. .
אני יתחיל. .
מה הרס לי את היום. ?!
ששלחתי הודעה כל-כך טיפשית , שהרסה לי גם סיכוי למש'ו טוב וגם את היום. .
וגם אתה לילה שהולך להיות מלא דמעות. .
😢
ולכם. .?!
מה קרה בובית? 😢 איזה הודעה שלחת?
מה הרס לי את היום?
ממ בואו נגיד את זה ככה.. אני פשוט שונאת
שילדות.. שאמורות להיות "חברות" שלי.. כאילו "עוקצות" אותי..
גאדד כל כך קשה לפרגן?!
חעחע אממממ...
דווקא יום יפה😊
QUOTE (hofit189 @ 30/05/2007) משום מה לא היה דבר כזה
איזה כיףף חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בוקרררררררררררררררררררררררררר 😁
עדיין לא התחיל היום חחח
בוקר טוב מדהיייייייייייימים..
מקווה ששום דבר לא יהרוס לכם את היום..:]]]
המבחן במתמטיקה היה לא משהו ,
הרכזת הכלבה הזאת נימאסה עלי,
רבתי עם אמא קצצת ..
עייפה
הרס לי?
התאכזבתי נורא!
וזה כן כן זה הרס ליי
אבל היום היה לי יום מקסיםם
הפחד ממה שהולך לקרות...
:\