יום חדששששש😊
מקווה שאף אחד לא יהרוס לכם את היום!!!
אוהבתתתתת
שאני יומיים לא ראיתי ת'נסיכה שלי😢
שצריך ללמוד להיסטוריה כוס אמקקקקקק
שכלום כבר לא אותו דבר.. לא יודעת מה לעשות!!
=\
היסטוריה אני לא סובלתתתתת
את המקצועע הזהההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
[B]הדבר שהכי הרס לי תיום?
אממממ שחברה שלי חושבת שאני אשמה /:
שראיתי את החבר הכי טוב שלו בעבודה.
כן, זה בהחלט דפק לי את היום.
לגלות שהוא כמעט ניהיה אבא?
אמ.....
איזה מעצבנים הם אוףףףףףף
הרסו לי את הצהרייםםםםם 😠