לא תקין
אבל ת' בובי
גמני אוהבת'ך
QUOTE (ילדונות_17 @ 30/05/2007) לא תקין
אבל ת' בובי
גמני אוהבת'ך
וווווא את לא ישנה חח אוווווווהבת:]יהיה תקין אל תדאגי יפתי
קורה מאמי אני גם צוחקת
מעצמי כשזה קורה לי
תרגישי טוב יפה שלי
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח לא נורא
אני כל הזמן נופלת 😛
תרגישי טוב