נפלתי עכשיו על התחת =/
כמו ילדה קטנההה!
ואמא שלי?!
צוחקתתת
עושה לי כזה "בקטנה, אני בטוחה שלא כאב לך"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חמודה
לא נורא תרגישייי טוב..
אוהבת אותך
מתנדבת.. בעד?
ת' נישמתי
אבל זה כואבבב =/
קשה לי לשבת
אני עכשיו עומדת
גמני אוהבת'ך
למה נפלת ? 😮
תספרייי ...
ותרגישי טוב 😛
החלקתי באמבטיה ונפלתי על התחת
ת' יפתי
חחח מבאס...
אבל באמת בקטנה מאמי...
לא נתבאס בגלל דברים כאלה נכון?!
חח ועליה מה תעמדי כל היום?!
יהיה טוב לאט לאט מאמי
QUOTE (ילדונות_17 @ 30/05/2007) נפלתי עכשיו על התחת =/
כמו ילדה קטנההה!
ואמא שלי?!
צוחקתתת
עושה לי כזה "בקטנה, אני בטוחה שלא כאב לך"
חחח איך הגעת לליפול על התחת מאמי??
ומה קורה איתך באמת...איפה נעלמת לי?!
חחחחחחחחחחח
כמהה זה קורה לייייי....
פעםם בשבועעעעע כל שבועע..
חחחחחחחחחחחחחח
איזה כאביי תופתתתתת זה..
איהההה...
לכיי תישניי..על הבטןןןן..
בבוקרר תקומייי יותר טוב..
למרותת שזה יכאב עוד ..
אבל פחותת..!
תרגישייייייי טוב מאמייייייייי!!
אור:
ת' בובי
זה כואב, בנתיים מבואסת בגלל זה
אבל יהיה טוב
----
חופית:
לא מותק
ת' בייבי
----
אלעד:
החלקתי באמבטיה ונפלתי על התחת
מבאס
דבר איתי בפרטי בייבי
----
שנשן:
אני לא עייפה
ת' נישמתי
חח לא נורא מתווקה
תיזהרי פעם הבאה ותרגישי טוב![=
אוווווווווווווץ' חיחיחי נשמעע כואב..
מקווה שיעבור במהרה בייבי :]]
אוהבת אותךךך..
וסתם שאלה חחח עכשיו תצטרכי לעמוד כשאת במחשב ?!
ת' בובי
גמני אוהבת'ךךך
מקווה שרק הפעם אני אצטרך לעמוד
לא יכולה לשבת
עוד יותר כואב לי
מקווה שנירדם והכל תקין אוהבת