QUOTE (MiLaNo @ 31/05/2007) מהיום כבר ל-א אכפת לי!
אני לא מתכוונת לנקוף אצבע בשבילא פח'ד.
מספיק עשיתי וירקו עליי ואני אל מוכנה לזה יותר.
אני ייתן את כל כולי וכל מה שאני יכולה לתת בשבילא נשים שכן אכפת להם ממני והם לא סתם.
ויש לי הרבה לתת ומי שייתייחס אליי יפה ר-ק ירוויח.
תוודה איזה מתוקווווות !
חח טייייפה הגזמתן לא עשיתי כלווום!!
העיייייקר שאופירי מאושרת עכשיו 😊
אופירייייי כל הכבוד מאמי אני שמחה לראו אותך
מדברת ככה זאת הגישה מאמי שלי!!!
וכמו שאמרת יש לך הרבה מה לתת ומי
שלא מגיע לו יפסיד ובגדול אהובתי!!
מעכשיו תדעי להתנהג בהתאם !!!
אוווהבת אותך מאמי שלי 3>
חח דירה איזה מתוווקה את תודה מאמי!!
זאת הייתה סתם תמונה [=
אוווהבת 😍
חח נופרי אניא והבת יפה שלי!!
מלא מלא מלאאאא
ואני לא מוצאת אותך במסן,,,...אני ישלח לך הודעה יותר מאוחר כי ידיד שלי בא אליי לפה עכשיו ללמוד..=\
אוהבתתתתתתתתתתתתת
QUOTE (MiLaNo @ 31/05/2007) חחחח בעילום- שם (לא יודעת איך קוראים לך סורי..)
אני מכירה פה כמעט את כולם אני די וותיקה פה אני משערת שנופר צחקה בהתחלה!
נכון לא עם כולם אני בקשר עמוק אבל אני אוהבת את כולכם, באמת!!
ותודה מאמי!😘
😁 חחחחחחחח איזה מתוקה זה היה בצחוווק כולם מכירים את אופיר 😁
נופפפפרי מזניחונת שלי
את מדהימה, באמת!!
אוהבת אותך יפה שלי
QUOTE מהיום כבר ל-א אכפת לי!
אני לא מתכוונת לנקוף אצבע בשבילא פח'ד.
מספיק עשיתי וירקו עליי ואני אל מוכנה לזה יותר.
אני ייתן את כל כולי וכל מה שאני יכולה לתת בשבילא נשים שכן אכפת להם ממני והם לא סתם.
ויש לי הרבה לתת ומי שייתייחס אליי יפה ר-ק ירוויח.
צודקת
את בדרך הטובה
אני לא יודעת מה קורה לך
אבל אם את צריכה משהו אני פה (:
מקווה שיהיה בסדר
אוהבת 3>
QUOTE (MiLaNo @ 31/05/2007) חח נופרי אניא והבת יפה שלי!!
מלא מלא מלאאאא
ואני לא מוצאת אותך במסן,,,...אני ישלח לך הודעה יותר מאוחר כי ידיד שלי בא אליי לפה עכשיו ללמוד..=\
אוהבתתתתתתתתתתתתת
חחח אין בעיה יפה שלי גמני עסוקה טיייפה עכשיו
אני לא ממש על המחשב נדבר כשייצא אל תדאגי
יש לנו מלללללללא זמןן!!!
בהצלחה יפה שלי!
אוהבת המווןןןןןן
QUOTE (_קרנוש_ @ 31/05/2007) [b]נופפפפרי מזניחונת שלי
את מדהימה, באמת!!
אוהבת אותך יפה שלי
b]
חחח הגבנו ביחד כנראה כי רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך...
תוודה אהובתי אני לא מזנייייחה
את לא מתחברת בכלל 😠
חח אוווהבת אוותך !!
חח כן
אבל אני מתחברת לפעמים
לא נווורא
נסלח לך😛
נופו'ש את מדהימה מאמי
ואהמ...אופירי צאי מזה בובי אל תבכי...כי לא משנה מה מו מי הכי שווה זה לחייך
הכל עובר בסוף 😊
😊 .. ואו
נופר איזה מקסימה
חחחח כן הא הכול עובר?
יאללללללללללללללה שיעבוררר
חחח איזה מצחיקות בכלל לא הבנתן
התכוונתי שאני ..רק אני..לא מכירה את אופיר
😁
את יודעת מה אני חושבת.
שאת הדבר הכי מקסים בעולם.
ושום דבר לא שווה את הדמעות שלך, שום דבר לא שווה שתהיי עצובה בשבילו.
אני אוהבת אותך, אני אדבר איתך.
קאריני אהובה שלי.
את אחד האנשים שאני ה-כ-י אוהבת בעולם!
דברי איתי שתייהיי במחשב, אנחנו כל הזמן מפספסות אחת ת'שנייה חחח