אופירי יפה אחת לאב יו!
תחייכי תמיד את החיוך של יופלי שווה לך..
נופרי חברתי אוהבת מלא חח
את נשמה טובה אני אומרת לך
כל הכבוד על היוזמה ועל האשכול הזה
מצטרפת אלייך מילה במילה
אופירו'ש יהיה בסדר נסיכה
את תעברי את התקופה הזאת
רק תאמיני ויהיה בסדר
תזכרי שזה מה שילמד אותך
ויחזק אותך בחיים אוהבת אותך
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח איזה חמודות😊😊
חחח האשכול הזה אפילו גרם לי לחחייך😊 😂
נופר את מדהימהההההההההה 😁
אופיר אישית לא מכירה אותך
ורוצה😊
אבל ממה שיצא לי לראות את מדהימה
וחברה טובה!!
למרות שהתקופה שאת עוברת קשה היא תעבור
והתקופות האלו באות בשביל להראות לנו איזה חזקים אנחנו
ומי החברות האמיתיות
את חזקה ומדהימההה
ומעכשיו את רק מחייכת!!!
אוהבתתתת
אופירי מאמי איפה הילדה שתמיד מחייכת וטוב לה?
את הילדה הכי החמודה שישששש
ולא מגיע לך להיות עצובי=[
כי כולנו פה אוהבים אותך
ואם את רוצה לשתף אותי תשלחי לי הודעה באייסי
אני תמיד פה בשבילך מדהימה
ונופרו'ש?את פשוט מלאך
כל הכבוד על העידוד והכוונה
גאה בך העלת לי חיוך עם המילים שלך
אוהבת אותך=]
תודה לכ-ו-ל-כ-ם !
אתם אנשים עם לב ענקי ועם מילים כ"כ מדהימות ומעודדות!
בזכותכם ור-ק בזכותכם עלה לי נורא המצברוח!
תודה תודה תודה לכללללללל מי שהגיב ובמיוחד לנופרוששש!!
נופרושששששש ימדהימה
אווהבת את שנייכן(:
QUOTE (MiLaNo @ 30/05/2007) חנוווושששש
גרמת לי להזיל דמעה ביחד עם הכול=\
כ"F ריגשת אותי, מילה אחת יכולה לשנות הכול!
ת-ו-ד-ה על המילים ואני ישמח להכיר אותך יותר לעומק!
תודהההההההההההההההה אני אוהבת אותך!
חח מתוקה שלי אני אוהבת אותך גם (:
ואמרתי באמת הכל מהלב ,
את צריכה להיות מאושרת . . זה מה שמגיע לך
חח חנושלי
אני חושבת שלכל בנאדם מגיע להיות מאושר!
ואנימקווה שיגיע הרגע שאני יהיה מאושרת.
מהיום כבר ל-א אכפת לי!
אני לא מתכוונת לנקוף אצבע בשבילא פח'ד.
מספיק עשיתי וירקו עליי ואני אל מוכנה לזה יותר.
אני ייתן את כל כולי וכל מה שאני יכולה לתת בשבילא נשים שכן אכפת להם ממני והם לא סתם.
ויש לי הרבה לתת ומי שייתייחס אליי יפה ר-ק ירוויח.
אוהבתתתתתתתתתת
QUOTE (MiLaNo @ 31/05/2007) חח חנושלי
אני חושבת שלכל בנאדם מגיע להיות מאושר!
ואנימקווה שיגיע הרגע שאני יהיה מאושרת.
מהיום כבר ל-א אכפת לי!
אני לא מתכוונת לנקוף אצבע בשבילא פח'ד.
מספיק עשיתי וירקו עליי ואני אל מוכנה לזה יותר.
אני ייתן את כל כולי וכל מה שאני יכולה לתת בשבילא נשים שכן אכפת להם ממני והם לא סתם.
ויש לי הרבה לתת ומי שייתייחס אליי יפה ר-ק ירוויח.
אוהבתתתתתתתתתת
יפה שללללללי
מי אוהב אותך יותר ממני!? תגידי לי מיי?!
אני אוהבת אותך הכיייייייייי בעולםםםם
תאומה יפה שלי
אני כבר מתגעגעת 😢
QUOTE (MiLaNo @ 31/05/2007) חח חנושלי
אני חושבת שלכל בנאדם מגיע להיות מאושר!
ואנימקווה שיגיע הרגע שאני יהיה מאושרת.
מהיום כבר ל-א אכפת לי!
אני לא מתכוונת לנקוף אצבע בשבילא פח'ד.
מספיק עשיתי וירקו עליי ואני אל מוכנה לזה יותר.
אני ייתן את כל כולי וכל מה שאני יכולה לתת בשבילא נשים שכן אכפת להם ממני והם לא סתם.
ויש לי הרבה לתת ומי שייתייחס אליי יפה ר-ק ירוויח.
אוהבתתתתתתתתתת
את כ"כ צודקת ,
אני מסכימה איתך .
יש אנשים שבאמת לא שווה לעשות בשבילם משהו ,
הרי הם לא מעריכים כלום . .
ויש כאלו שאפילו אם לא תעשי בשבילם הרבה,הם יעריכו,ויאהבו.
תמצאי ת'אנשים האלה .. ששווים אותך ואת ההשקעה שלך ..
ותמצאי ת'אנשים שטוב לך איתם .. וככה באמת יהיה לך טוב .
חוצמזה שיש לך חבר מתוק [לפי סיפורייך 🙄 חח]
שאני בטוחה שאוהב ומעריך אותך [כי אי אפשר שלא]
וזה מה שחשוב . השאר יבואו לבד .
אוהבת אותך המון !
גלוש אהובה שלי- כמה כמה כמה שאני אוהבת אותך!
תאמיני לייייייייי את ילדה זהב! ילדה נדירההההה
אין כמוךךךךךךךךךךךךך
חנושליי תודה מאמי!
כן את צודקת אבל מה לעשות אפח'ד לא מעריך כלום..
לא נורא..
יש עוד כמה שנים ואני מקווה שהם יעברו בסדר.
חיחי דורי שלי, הוא הכי מקסים בעולם!
לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו, למרות שנמאסססססססס לו לשמוע על הסיפורים שלי והוא אומר לי שאני פשוט צריכה למצוא לי אנשים חדשים, הוא הכי עוזר לי!
אוהבת אותכן מקסימות!
לא שאנחנו כזה מכירות אבל אני עם כולן
מקווה שיהיה לך טוב למרות שאין לי מושג למה רע לך
ותזכרי שתמיד בסוף טוב
ואם לא טוב זה עדיין לא הסוף😛(כן גם לי היה שין פעם 😁)
ונופר כבר אמרתי לך שאת וחבר שלך מושלמים? לפחות בתמונה חחחח
חחחח בעילום- שם (לא יודעת איך קוראים לך סורי..)
אני מכירה פה כמעט את כולם אני די וותיקה פה אני משערת שנופר צחקה בהתחלה!
נכון לא עם כולם אני בקשר עמוק אבל אני אוהבת את כולכם, באמת!!
ותודה מאמי!😘