טוב אז אוליי זאת לא ממש בעייה אבל זה דיי מציק לי..
עד היוםם הייתי ילדה ממש ילדותית..
בכל המובנים!!!
פשוט הייתי מתנהגת כמו ילדה קטננה!!
אוקיי אז עכשיוו אני מרגיישה שממש התבגרתי...
אבלל אף אחד לא שם לב לזה..!!!!
כיי כולם מכירים אותיי בתור
"שני הילדותית"
ואני לא רוצהה שימשיכו לחשוב שאני כזאת..
אופייייי....
אייך אני גורמתת לאנשיםם לראותת שאני באמתת התבגרתי..!
ולא נשארתי אותה ילדההההה?!
את לא.. את מתנהגת כרגיל זה ישתנה לאט אבל בטוח.
את לא צריכה להכריז "השתנתי" מי שסביבך יבחין בזה
אבל למען האמת אין לי מושג כי אני לא מרגישה בעצמי שעברתי שינוי כלשהו.
יש לי חברה כזאת ואחחח איך אני מתה שהיא תשתנה.. למען האמת היא לא רק ילדותית אז אני לא הכי בקשר איתה..
זה ממש יפה שעבדת על עצמך 😊 אני גאה בך!!
פשוט תוכיחי לעצמך שהתבגרת, תוך כדי מעשים... (ולא בדיבורים)
ואז בלי שתשימי לב כולם יבינו שעברת שינוי,
אבל אם תיהיי עסוקה באיך להראות שהתבגרת...
אז לאי ישימו לב 😊
ב ה צ ל ח ה
QUOTE (such a BABE @ 30/05/2007) את לא.. את מתנהגת כרגיל זה ישתנה לאט אבל בטוח.
את לא צריכה להכריז "השתנתי" מי שסביבך יבחין בזה
אבל למען האמת אין לי מושג כי אני לא מרגישה בעצמי שעברתי שינוי כלשהו.
יש לי חברה כזאת ואחחח איך אני מתה שהיא תשתנה.. למען האמת היא לא רק ילדותית אז אני לא הכי בקשר איתה..
זה ממש יפה שעבדת על עצמך 😊 אני גאה בך!!
תודהה מאמייייייי😊
אווווויי זה היה כ"כ לעבודד על עצמי ככה..
מאז שנפרדתיי מהחבררר שליייי(שעכשיוו הוא האקס)
אניי הבנתיי שהייתי מתנהגת כמו ילדהה קטנהה !!
ועכשיו..קשה להוכיח את זה לכולם..
אני לא רוצה שימשיכו להתנהג אליי כמו אל ילדה
קטנה וטיפשה..כי אני כבר לאא כזאת!
וישש עוד בעייה..
החברה שלייייייייי,היא מאוד מאוד ילדותית..
ואתם \מכירים ת'משפט..
"תגיד לי מי הםם חברך,ואגיד לך מי אתה.."
אזז אוליי בגלל שהיאא ילדותיתת
חושבים שגםם אני..
QUOTE (Or_S @ 30/05/2007) פשוט תוכיחי לעצמך שהתבגרת, תוך כדי מעשים... (ולא בדיבורים)
ואז בלי שתשימי לב כולם יבינו שעברת שינוי,
אבל אם תיהיי עסוקה באיך להראות שהתבגרת...
אז לאי ישימו לב 😊
ב ה צ ל ח ה
תודהה מאמושש שליי!!
אניייי איישם את הכל..
קודם כלל אני אוכיח לעצמיי שהתבגרתי..
ואח"כ אחריי שאניי יהיה שלמה עם עצמי
זה יבוא לבדדדדדד😊
אם תיהיי עסוקה באיך להראות וכל זה
לא יבחינו כמו שאת תזרימי אם זה
ותני לאחרים להבחין לבד..
זה ילך כמו שצריך אל דאגה שנינה שלי
אוהבת אותך
^^ יכול להיות
אני אישית לא כל כך הסתדרתי עם החברה הזאת ואני מסתמכת על זה שהיא לא גולשת פה כדי
לומר שחוץ מזה שהיא ילדותית (ברמה מטריפה אבל) היא גם נצלנית..
לכן אני הכי לא בקשר איתה (והיא גם לא משתנה בגרוש אני לא יודעת אם היא רואה את זה כחיסרון בכלל).
אתם יכולות להמשיך להיות חברות אם את רואה זאת לנכון ואתן מסתדרות יפה
תראי איך הולך לך ומה את מרגישה.
לפעמים יש תחושה שנתקעים במקום בגלל הסביבה אבל זה לא תמיד נכון.
QUOTE (שנששן @ 30/05/2007) QUOTE (Or_S @ 30/05/2007) פשוט תוכיחי לעצמך שהתבגרת, תוך כדי מעשים... (ולא בדיבורים)
ואז בלי שתשימי לב כולם יבינו שעברת שינוי,
אבל אם תיהיי עסוקה באיך להראות שהתבגרת...
אז לאי ישימו לב 😊
ב ה צ ל ח ה
תודהה מאמושש שליי!!
אניייי איישם את הכל..
קודם כלל אני אוכיח לעצמיי שהתבגרתי..
ואח"כ אחריי שאניי יהיה שלמה עם עצמי
זה יבוא לבדדדדדד😊
ב-ד-י-ו-ק 😊
חופפיתה מדהימונת?!
תודדהה!
אוהבבבבבבבבבבת אותך 😁
such a BABE
לפעמיםםםםם ישש כאלה חברות..
אבל אניי עם החברה שליי?! הכי מסתדרתת בעולםם!
היא מדהימהההההה פשוט!!
וגםם אתתת תודהה יפה שלייייייייייי
אוהבתתתתתתתתתת 😊
Or_S
תודה מאמיי שליי!
אוהבבבבבבבבבתתת 😊
QUOTE (שנששן @ 30/05/2007) such a BABE
לפעמיםםםםם ישש כאלה חברות..
אבל אניי עם החברה שליי?! הכי מסתדרתת בעולםם!
היא מדהימהההההה פשוט!!
וגםם אתתת תודהה יפה שלייייייייייי
אוהבתתתתתתתתתת 😊
אז זה הכי חשוב בעולם!
אל תתייחסי לאיך זה נראה 😊
QUOTE (such a BABE @ 30/05/2007) QUOTE (שנששן @ 30/05/2007) such a BABE
לפעמיםםםםם ישש כאלה חברות..
אבל אניי עם החברה שליי?! הכי מסתדרתת בעולםם!
היא מדהימהההההה פשוט!!
וגםם אתתת תודהה יפה שלייייייייייי
אוהבתתתתתתתתתת 😊
אז זה הכי חשוב בעולם!
אל תתייחסי לאיך זה נראה 😊
😊
צודקתת..
זה באמתת הכי חשובבבב..!
אוהבתת מלאאלאלא
מאמי קודם כל את צריכה
להאמין בעצמך שבאמת
התבגרת ואז כולם יראו
את לא צריכה להוכיח או
להראות להם זה יבוא לבד
זה רק עניין של זמן
עד שיבחינו וישימו לב
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל אחד והאישיות שלו
גם את יש לך את החברה הכי טובה אבל בכל מקרה אתן שונות
ולא צריך לקחת אותכן לשתייהם אלא ככל אחת בנפרד...
קודם כל אני שמחה שהתבגרת והשתנת לטובה
אני חושבת שאת בוגרת ומקסימה😊
וצפויים לך רק ימים טובים
ותראי את לא צריכה להוכיח לאף אחד
את מודעת לשינוי שבך וזה הכי חשוב
החברים יגלו את זה... את תראי
והחברה שלך, זה צריך לבוא ממנה...
תודה יפותתתתת שלי!
אנייייי אוהבתת אתכןןןןןן המוןן!!!