QUOTE (hofit189 @ 30/05/2007) אם תיהיי עסוקה באיך להראות וכל זה
לא יבחינו כמו שאת תזרימי אם זה
ותני לאחרים להבחין לבד..
זה ילך כמו שצריך אל דאגה שנינה שלי
אוהבת אותך
😉
אני עם כולם
וקצת ילדותיות זה כייפ 😊
קודם
כמו שגל אמרה קצת ילדותיות זה כיף
זה לא בא כל כך מהר
לאט לאט אנשים יראו את ההתנהגות שלך ויבנו שהתבגרת
אל תחכי לזה
זה כבר יבוא לבד כשלא תרגישי
בת כמה את?
QUOTE (G-A-L @ 31/05/2007) אני עם כולם
וקצת ילדותיות זה כייפ 😊
🙄 😎
השתנת כי לא נוח לך עם זה שאנשים רואים ואומרים שאת ילדותית ?
או בגלל שזה לא מרגיש לך את ?, וזה לא מרגיש לך טוב ?
וכמו שגל אמרה , קצת ילדותיות זה כייף !#
איממ תודה מתוקיייייים שליי!!
ואניי השתנתייי בהתחלהה בגלל כל מה שאמרו
אנשים,ובגלל האקקס שלי....
הבנתיי שהוא וכולם צודקים..
ואזז התחלתיי לקלוטט שלי לא נוח
ככה עם עצמי ושהם צצודקים..!!
ואניי בת 17 עוודד פחות מחודש למי ששאלהה...(: