חח לא רציני .. יש פה מישהו בצופים?
אם כן איזה שבט ..?
חח 😁
חח וואי פעם פעםפעם בכיתה ה'-ו' הייתי בצופים😊
היה מזה כייייייייףףףףףףףףף
היינו בשבט דקל. אבל הוא נסגר..
ולא יודעם אם יש בכלל צופים בנ"ע..
מיכל בצופים ברחובות...
איזה שבת את?
בכיתה ה הייתי בצופים חחח שבט עומר 😛
איזה שבט את מאמי?
אני הייתי בכתה ד-ז, חח בשבט הדר 😊
הייתי בכיתה ה נראה לי חחחחח
חחח מיכל חברה שלי
ומה זה שבט עומר? שבט במדבר כאילו?
לא מטומטמת יש בט שנקרא עומר! ולשבא מעומר קוראים במדבבבר!
אגב זו שייייייייייר!
ואני מכחישה כל קשר לצופים!😁
QUOTE (בעילום-שם @ 29/05/2007) חחח מיכל חברה שלי
ומה זה שבט עומר? שבט במדבר כאילו?
חחחח קרוב בחולון חחח 😛
QUOTE (שיריאלה @ 29/05/2007) לא מטומטמת יש בט שנקרא עומר! ולשבא מעומר קוראים במדבבבר!
אגב זו שייייייייייר!
ואני מכחישה כל קשר לצופים!😁
באמת קוראים לו במדבר...לנו תמיד אמרו שקוראים לו שבט עומר 😊
או שהתכוונת לגדוד....אני הייתי גדוד נחשון חח
חחח
אני הייתי!! כיתות ד'-ו'
חח אנחנו שבט עוז >> גדוד שחר!! 😁
😛
רחלוש =]]
QUOTE (koka15 @ 29/05/2007) פעם=\
חח גמני