חחח סופרמאמי - את גרה בעומר?
איזה כיתה את?
אני אישית לא אבל אני מכירה מלא מב''ש
אני לא מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייתי בכיתה ה' אבל כל הזמן הפריעו אצלנו וזה
אז לא המשכתי ...
אניי הייתי פעם..
מכיתה ה' עד ז' ..
בשבט נשרים ..
חחחחח (:
חחחח פעם פעם פעם ד' - ז' .
וואלה דריה .. כולם פעם כנראה 😛
אני כיתה ח'
ולא אני גרה בחולון הייתי בשבט עומר
הייתי כיתה ד' בצופים..
ןקצת ה'..
😁😁😁
רק שתדעו
ששירי גלבוע כן כן שיריאלה התגובה שמעליי
בצופים חזק אבללללללללללללללל
היום היינו בפעולה
😛
ששששששששששששששש...
דריה את עושה לי פאדיחות
לכל מי שתהה..
אני בערך בצופים😛
אאוי שבט עומר בחולון...נראה לי ששהיינו אמורים לישון שמה בסמינר סוף שנה!
או שזה היה שבט ארנון..משהו כזה
😁 חח
אני לא בצופיייייייים !
QUOTE (בעילום-שם @ 29/05/2007) חחח שני איזה שבט?
יפו 😊