תהיי רגועה מאמי הכל
יהיה בסדר בהצלחהה מאמיי
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אל תלחחצצציייי
יהיה טטוווובב [:
לחץ לא יעזור לך !
אני גמרתי אוותה כבר...
והיה ברוך ה' מעולללללללה !$%
שיהיה לך בהצצצלחחה
ולכוללללללללללללללללללללללללם 😊
חברר'ה עברתייייייי ועבררנו את זזזזזזזה
והיה טווב..
מקווה שלכולככם היה מעווללה..
ושבעזרת השם נצליח יותר במועד ב' ....
נשייייייקות 3>
דניאל עשתה 03 ..
וכמובן ניפגש במועד ב' ..
אני בשיא הבאסהההההההה ..
לא הצלחתי אף שאלה במלואה... 😢😢
השנה היו שאלונים קשים... לא נורא..
ב6 היו 3 שאלונים... 01, 04 (אני) ו07
חחח שמעתי ששוב 07 קרעו אותם מסכנים
כל שנה זה ככה....
07 היה די סבבה לפחות לא ראיתי כאלה תגובות מ07 כמו מכל השאר 04 ואלה.