או יותר נככון.
מפחדת מהבגרות במתמטיקה היוום ..
ועוד מתי הבגרות?
ב3 וחצצי..
רק השעה מלחיצהה ...
אתה לא יודע מה לעשות עם עצמך..
לקום מוקד? או לישון עד מאוחר?
לאכול ארוחת צהריים? או משהו קליל?
ללמוד? או לא ללמוד?
אני אחרפפן עד שלוש..
מקווה שאלוהים יהיה איתי היוום ...
ושיגישו אותי על ציון טוב ... (:
ולכוללככם?
כל מי שעושה בגרות היוום.. או בכלל ..
שיהיה בההההצלחה אהוביי .. 😊





