פייייי גם כשאני יושבת 8 שעות בשמש אני לא נשרפת ככהה
מאחלת לך שזה יעבור מהר למה אני אפילו כשאני נישרפת טיפהההההה אני מתחרפנתתת
אבל הכי כיף זה אחר כך לקלף הכלללל חחחחח
QUOTE (בר_המלכה @ 29/05/2007) פייייי גם כשאני יושבת 8 שעות בשמש אני לא נשרפת ככהה
מאחלת לך שזה יעבור מהר למה אני אפילו כשאני נישרפת טיפהההההה אני מתחרפנתתת
אבל הכי כיף זה אחר כך לקלף הכלללל חחחחח
😮
ממש כיף....
איכ מה לקלפ ? גועל נפש... סתם צלקות מיותרות
אני 10 שעות בשמש בלי כלום.. ויוצאת שרופה בסבבה
בקיץ באמת הגזמתי (למרות שהיה לי אסור בגלל הצלקת ) והייתי איזה 6 שעות בבריכה
ועד נובמבר התקלפתי !!!!!
בובה תרגישי טוב ,
יעבור , מבטיחה!
מסכנונתתתתתתתת 😢😢
תרגישי טובבבב ... ותשמרי על עצמך פעם הבאה !!!!
פ-א-ק 😮 😮
5 שעות?!! טוב שלא הגזמת מאמי באמת..
את יודעת כמה שזה מסוכן?!
עם עור בהיר כמו שלך, מקסימום שעתיים בשמש..(ולהשים קרם הגנה כל חצי שעה!!!)
הייתה גם לי פעם אחת שהגעתי לבית-חולים בגלל כוויות,
לקח להן שלושה חודשים להחלים זה היה נוראי..
הכי חושב לעכשיו מאמי שלי, זה לשים שמנת\יוגורט על הכוויות- זה נורא עוזר מאמי שלי
וכמובן אל תשכחי למרוח הרבה אלוורה (תקררי אותה לפני כך )
ותישני ללא בגדים..
מקווה שהכל יעבור במהרה!! החלמה מהירה לך
ולפעמים הבאות מתוקה, תהיי זהירה..זה באמת נורא מסוכן
אוהבת אותך המון..
מואהה
זה כל כך מסוכן מה שאתן עושות
פשוט מגדילות את הסיכון לסרטן העור
חבל שזה ככה
אתן לא מבינות איזה השלכות יש לזה
ואם לא לסרטן העור אז סרטן אחר
למדתי על זה
חבל שתמשיכו ככה!!!