פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש אני פשוט חסרת אחריות...

אני פשוט חסרת אחריות

✍️ 15PrInCeSs 📅 29/05/2007 11:19 👁️ 427 צפיות 💬 21 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אתמול בלילה אישפזו אותי בבית חולים עד היום בבוקר בגלל?
שאני תסומה
היתי בים אתמול וההיתי מתחת לשמש איזה 5 שעות
90% מהגוף שרוף הכול כוויות
אני בקושי זזה הכול כואב ליייי
דווקא עכשיו שכול הבגרויות והבחנים עוד פעם פיספסתי בצפר
לא ניגשתי לבגרות במטימתיקה היום

אופ מה יהיה איתיי



אני אומרת לכםם תישהו בשמש זה מסוכןןן רוצים להשתזף תעשו את זה גג שעה..
או שבכלל לא בשביל מה צריך את זה

אתם לא מבינים איזה כאב תופת זה.
אויייש מאמי אני מצטערת בשבייילך ...

אל תדאגי בקשר לבית ספר.. לבגרויות ולמבחנים..
יהיה בסדדר .. את תשלימי הככל ..

רק הכי חשוב שתנווחי מותק,
ותשמרי על עצמך להבאא ...


אוההבת אותך והתקררות מהיררה 3>
אלוהים ישמור , 5 שעות?!
את לא נורמלית.....!
את יודעת איזה מסוכן זה?!
יש לך עור בהיר , לא?
חשבת על האפשרות שאפילו יכול להיות לך סרטן אחרי השטות הזאת?
( חס וחלילה כמובן )
אבל זה ממש מטופש...
את צריכה להבין דברים כאלה...

תרגישי טוב
את לא נורמלית!!!!
את יודעת איזה מסוכן זה...
ההשפעה של דדבר כזה היא לא ישר
אלא לאחר שנים
את יודעת איך הגדלת את הסיכון למחלות עור?!!?!?
נשמה שלי פעם הבאה תזהרי!!!
תמיד לשותת הרבה!כובע, קרם הגנה תמיד!!! בכל מצבבבבבבבבב
ותשמרי על עצמך היכ חשוב!!!!

והבגרות במתמ והשאר בקטנה הכי חשוב זה הבראיות!!! בגרויות תמיד אפשר להשלים!!!
יא מאמי איזה פאק..
תרגישי טוב החלמה מהירה ונשיקוות!!

בקשר לבגרות אל תדאגי יתנו מועד ב'... למרות שזה מבאס..

פעם הבאה תשמרי על עצמך

אוהבת..
QUOTE (limaori @ 29/05/2007) את לא נורמלית!!!!
את יודעת איזה מסוכן זה...
ההשפעה של דדבר כזה היא לא ישר
אלא לאחר שנים
את יודעת איך הגדלת את הסיכון למחלות עור?!!?!?
נשמה שלי פעם הבאה תזהרי!!!
תמיד לשותת הרבה!כובע, קרם הגנה תמיד!!! בכל מצבבבבבבבבב
ותשמרי על עצמך היכ חשוב!!!!

והבגרות במתמ והשאר בקטנה הכי חשוב זה הבראיות!!! בגרויות תמיד אפשר להשלים!!!
מילה במילה
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 29/05/2007) אלוהים ישמור , 5 שעות?!
את לא נורמלית.....!
את יודעת איזה מסוכן זה?!
יש לך עור בהיר , לא?
חשבת על האפשרות שאפילו יכול להיות לך סרטן אחרי השטות הזאת?
( חס וחלילה כמובן )
אבל זה ממש מטופש...
את צריכה להבין דברים כאלה...

תרגישי טוב
תשממרי על עצמך מאמי
מקווה שיסתדר ויהיה טובב
אוהבת
😯 אתם קצת מפחידים אותה עם כל המחלות
חס וחלילה שיקרה משהו
ובאמת העיקר הבריאות את הבגרויות תשלמי במועד ב'
לפעם הבאה למדת
תשמרי על עצמך מאמי


מבינה אותך גמאני עשיתי את זה לעצמי לפני שנתיים בכיתי מרוב שזה כאב והיה לי חום וצמרמורות קיצר זה לא נעים
תדאגי לקרר את העור כל הזמן
אני מאמינה שבבית חולים נתנו לה משחה אנטיביוטית
QUOTE (חנושמאוהבת @ 29/05/2007) מבינה אותך גמאני עשיתי את זה לעצמי לפני שנתיים בכיתי מרוב שזה כאב והיה לי חום וצמרמורות קיצר זה לא נעים
תדאגי לקרר את העור כל הזמן
אני מאמינה שבבית חולים נתנו לה משחה אנטיביוטית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מקררת בלי הפסקה וזה כזה כואבבב אני כבר לא יכולה לסבול את הכאבים האלו
QUOTE (15PrInCeSs @ 29/05/2007) אני מקררת בלי הפסקה וזה כזה כואבבב אני כבר לא יכולה לסבול את הכאבים האלו
יו בטח אחר כך יהיו לך גם בועות כאלה 😮
אוי ואבוי מאמי... : (
שימי שמנת חח כמה שזה נשמע לך הזוי
אבל זה טוב...
מקרררררר כלכךךך טוב
ומרגיע את הכאב...
ושימי קרם אלוורה אולי גם...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 29/05/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 29/05/2007) אני מקררת בלי הפסקה וזה כזה כואבבב אני כבר לא יכולה לסבול את הכאבים האלו
יו בטח אחר כך יהיו לך גם בועות כאלה 😮
אוי ואבוי מאמי... : (
שימי שמנת חח כמה שזה נשמע לך הזוי
אבל זה טוב...
מקרררררר כלכךךך טוב
ומרגיע את הכאב...
ושימי קרם אלוורה אולי גם...
איזה בועות שמע ישראלללללל
QUOTE (15PrInCeSs @ 29/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 29/05/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 29/05/2007) אני מקררת בלי הפסקה וזה כזה כואבבב אני כבר לא יכולה לסבול את הכאבים האלו
יו בטח אחר כך יהיו לך גם בועות כאלה 😮
אוי ואבוי מאמי... : (
שימי שמנת חח כמה שזה נשמע לך הזוי
אבל זה טוב...
מקרררררר כלכךךך טוב
ומרגיע את הכאב...
ושימי קרם אלוורה אולי גם...
איזה בועות שמע ישראלללללל
מתחת לעור שאמור לרדת ייאסף לך מים כזה : /
אוי אוי מסכנה :S
באמת חוסר אחריות...אבל לפחות למדת מזה.
תרגישי טוב.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך