אתמול בלילה אישפזו אותי בבית חולים עד היום בבוקר בגלל?
שאני תסומה
היתי בים אתמול וההיתי מתחת לשמש איזה 5 שעות
90% מהגוף שרוף הכול כוויות
אני בקושי זזה הכול כואב ליייי
דווקא עכשיו שכול הבגרויות והבחנים עוד פעם פיספסתי בצפר
לא ניגשתי לבגרות במטימתיקה היום
אופ מה יהיה איתיי
אני אומרת לכםם תישהו בשמש זה מסוכןןן רוצים להשתזף תעשו את זה גג שעה..
או שבכלל לא בשביל מה צריך את זה
אתם לא מבינים איזה כאב תופת זה.
אויייש מאמי אני מצטערת בשבייילך ...
אל תדאגי בקשר לבית ספר.. לבגרויות ולמבחנים..
יהיה בסדדר .. את תשלימי הככל ..
רק הכי חשוב שתנווחי מותק,
ותשמרי על עצמך להבאא ...
אוההבת אותך והתקררות מהיררה 3>
אלוהים ישמור , 5 שעות?!
את לא נורמלית.....!
את יודעת איזה מסוכן זה?!
יש לך עור בהיר , לא?
חשבת על האפשרות שאפילו יכול להיות לך סרטן אחרי השטות הזאת?
( חס וחלילה כמובן )
אבל זה ממש מטופש...
את צריכה להבין דברים כאלה...
תרגישי טוב
את לא נורמלית!!!!
את יודעת איזה מסוכן זה...
ההשפעה של דדבר כזה היא לא ישר
אלא לאחר שנים
את יודעת איך הגדלת את הסיכון למחלות עור?!!?!?
נשמה שלי פעם הבאה תזהרי!!!
תמיד לשותת הרבה!כובע, קרם הגנה תמיד!!! בכל מצבבבבבבבבב
ותשמרי על עצמך היכ חשוב!!!!
והבגרות במתמ והשאר בקטנה הכי חשוב זה הבראיות!!! בגרויות תמיד אפשר להשלים!!!
יא מאמי איזה פאק..
תרגישי טוב החלמה מהירה ונשיקוות!!
בקשר לבגרות אל תדאגי יתנו מועד ב'... למרות שזה מבאס..
פעם הבאה תשמרי על עצמך
אוהבת..
QUOTE (limaori @ 29/05/2007) את לא נורמלית!!!!
את יודעת איזה מסוכן זה...
ההשפעה של דדבר כזה היא לא ישר
אלא לאחר שנים
את יודעת איך הגדלת את הסיכון למחלות עור?!!?!?
נשמה שלי פעם הבאה תזהרי!!!
תמיד לשותת הרבה!כובע, קרם הגנה תמיד!!! בכל מצבבבבבבבבב
ותשמרי על עצמך היכ חשוב!!!!
והבגרות במתמ והשאר בקטנה הכי חשוב זה הבראיות!!! בגרויות תמיד אפשר להשלים!!!
מילה במילה
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 29/05/2007) אלוהים ישמור , 5 שעות?!
את לא נורמלית.....!
את יודעת איזה מסוכן זה?!
יש לך עור בהיר , לא?
חשבת על האפשרות שאפילו יכול להיות לך סרטן אחרי השטות הזאת?
( חס וחלילה כמובן )
אבל זה ממש מטופש...
את צריכה להבין דברים כאלה...
תרגישי טוב
תשממרי על עצמך מאמי
מקווה שיסתדר ויהיה טובב
אוהבת
😯 אתם קצת מפחידים אותה עם כל המחלות
חס וחלילה שיקרה משהו
ובאמת העיקר הבריאות את הבגרויות תשלמי במועד ב'
לפעם הבאה למדת
תשמרי על עצמך מאמי
מבינה אותך גמאני עשיתי את זה לעצמי לפני שנתיים בכיתי מרוב שזה כאב והיה לי חום וצמרמורות קיצר זה לא נעים
תדאגי לקרר את העור כל הזמן
אני מאמינה שבבית חולים נתנו לה משחה אנטיביוטית
QUOTE (חנושמאוהבת @ 29/05/2007) מבינה אותך גמאני עשיתי את זה לעצמי לפני שנתיים בכיתי מרוב שזה כאב והיה לי חום וצמרמורות קיצר זה לא נעים
תדאגי לקרר את העור כל הזמן
אני מאמינה שבבית חולים נתנו לה משחה אנטיביוטית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מקררת בלי הפסקה וזה כזה כואבבב אני כבר לא יכולה לסבול את הכאבים האלו
QUOTE (15PrInCeSs @ 29/05/2007) אני מקררת בלי הפסקה וזה כזה כואבבב אני כבר לא יכולה לסבול את הכאבים האלו
יו בטח אחר כך יהיו לך גם בועות כאלה 😮
אוי ואבוי מאמי... : (
שימי שמנת חח כמה שזה נשמע לך הזוי
אבל זה טוב...
מקרררררר כלכךךך טוב
ומרגיע את הכאב...
ושימי קרם אלוורה אולי גם...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 29/05/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 29/05/2007) אני מקררת בלי הפסקה וזה כזה כואבבב אני כבר לא יכולה לסבול את הכאבים האלו
יו בטח אחר כך יהיו לך גם בועות כאלה 😮
אוי ואבוי מאמי... : (
שימי שמנת חח כמה שזה נשמע לך הזוי
אבל זה טוב...
מקרררררר כלכךךך טוב
ומרגיע את הכאב...
ושימי קרם אלוורה אולי גם...
איזה בועות שמע ישראלללללל
QUOTE (15PrInCeSs @ 29/05/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 29/05/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 29/05/2007) אני מקררת בלי הפסקה וזה כזה כואבבב אני כבר לא יכולה לסבול את הכאבים האלו
יו בטח אחר כך יהיו לך גם בועות כאלה 😮
אוי ואבוי מאמי... : (
שימי שמנת חח כמה שזה נשמע לך הזוי
אבל זה טוב...
מקרררררר כלכךךך טוב
ומרגיע את הכאב...
ושימי קרם אלוורה אולי גם...
איזה בועות שמע ישראלללללל
מתחת לעור שאמור לרדת ייאסף לך מים כזה : /
אוי אוי מסכנה :S
באמת חוסר אחריות...אבל לפחות למדת מזה.
תרגישי טוב.