😠 סאממממממק עם כולן נמאס לי !!
כולן דואגות לתחת שלהם
כולן צבועוווווווות
גועל נפפפפפפפפפפש
נמאס ליייייייי
דייייייייי כוסאמקקקקקקקקקקקקקקקק
כמה אפפפפפפפפפש ר?! !? 😠 😠 😠 😠
*פריקה*
מה קרה מאמי מי פגע בך אני יפוצץץץץץץץ אותוווו!!
רק תגידי שםם !!!
😊
אוהבת אותך אהובתייי 3>
כל המסריחות שמסביבי
גועל נפש.
תודה על הכל בובי לאב יו 3>
תמיד האנשים שמסביבך חייב להיות אחד מהם מסריח
איכ אנשים חראות אל תיהיי עצבנית בגללה בעעע
אוהבת אותך
תאמינו לי
חבר יש רק בארתור וגם שם הוא כלב
אין היום חברווווות כוללללללללללללללללללללן אותו זבלללללללללללללל
גועעעעעעעעל נפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפש $#@@!!!!
צודקת צודקת צודקת ב1000000000000000000000000000%
אני איתך!
אין כזה דבר חברים, ואם אמרו לך שיש דבר כזה- עבדו עלייך!
חברים=> זה רק שם של סדרה!!!
אני אוהבת אותך מאמי, תיהיי חזקה.
שנינו'ש מאמי הן כל כך
לא שוות את העצבים שלך
שימי פס כנראה הן באמת
לא חברות אמיתיות
אבל את כן תכירי את החברות
האמיתיות כי יש כאלה
גם אם לא הרבה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמה שלי
החיים שלנו כל הזמן משתנים וכך גם החברות
את האמת מאמינה שהחברות שיש לך עכשיו ימשיכו אאיתך לעד?
כל הזמן אנחנו מכירים אנשים אחרים ומשתנים
לא סתם אומרים שאת החברות האמיתיות אנחנו פוגשים בטירונות
כי רק שם את פוגש את האנשים שיוותרו למענך על הכול
תהיי חזקה מאמי
איתך תמיד!!
אוהבתתתת
אף אחת אבל אף אחת לא שווה אווותך ואת העצבים שלך .
ספרי לי מה קרה באיסיקיו ...
אווווהבת אותך !
QUOTE (shani_bachar @ 28/05/2007) תאמינו לי
חבר יש רק בארתור וגם שם הוא כלב
אין היום חברווווות כוללללללללללללללללללללן אותו זבלללללללללללללל
גועעעעעעעעל נפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפש $#@@!!!!
מסכימה איתך..
אבל אל תתיחסי אלייהן
הן לא שוות תעצבים שלך
אווהבת אותך מאמי
QUOTE (limaori @ 29/05/2007) נשמה שלי
החיים שלנו כל הזמן משתנים וכך גם החברות
את האמת מאמינה שהחברות שיש לך עכשיו ימשיכו אאיתך לעד?
כל הזמן אנחנו מכירים אנשים אחרים ומשתנים
לא סתם אומרים שאת החברות האמיתיות אנחנו פוגשים בטירונות
כי רק שם את פוגש את האנשים שיוותרו למענך על הכול
תהיי חזקה מאמי
איתך תמיד!!
אוהבתתתת
מסכימה עם ליאור
וכן
יש צבועות
מגעילות
שקרניות
לא חסר
אבל אף אחת לא שווה את העצבים שלך
אני כבר למדתי לא להתעצבן בגללן,פשוט מתרגלים =\
דברי איתי במסן
אוהבת אותך
יפה שלי ..
יש חברות.. הן מסתתרות שם ומתחבאות כדי לצאת בזמן הכי לא צפוי ולעזור לך ...
זה כמו כאלו שמאמינים שאין אהבה ..
עד שמוצאים אותה ..
מאמי אף אחת לא שווה שהפנים שלך יתקמטו מעצבים בגללה...
שהפנים שלה יתקמטטטו
שהיא תתעצבבן שהיא לא מצליחה לעצבן אותך..
את שווה הרבה יותר ממנה כי את בניגוד אליה כ-ן חברה אמיתית..
אז שהיא, וכוווולן יאכלו את הלב על מה שיש לך..
ואין להן..
זוכרת שאני אוהבת אותך?
זוכרת שאני תמיד פה בשבילך?
3>
אופיר .. אני כל כך צודקת שזה עצוב 😢
3>
מורני .. תכירי תכירי
אני גדלתי עם הבנות האלה
אני נתתי בשבילם הכל ומה אני מקקקקבלת ? סטיררררררה!!
אוהבת אותך מאמי ..
לימור אני לא חושבת שהם ימשיכו איתי לעד
אולי כן אי אפשר לדעת .
אבל בנתיים זה המצב והוא לא הכי טוב ..
תודה על הכל מאמי אוהבת אותך
שחר אוהבת אותך מאמי (:
בר תוודה מאמי אוהבת אותך
קרן יש בכמויות
שאי אפשר לתאר!!!!
פשוטטטטטטטט איייייייייכס !!
תוודה על הכל מאמי אוהבת אותך חווה/אדם שלי
אווווווח דניאלי
לא משנה מה יקרה
תמיד את תעלי לי חיוך על הפנים
בכל מצב !!
מאמי תוודה על הכלללללללללללללללללללל
אוהבת אותך המון
נראה לי שאני זוכרת 😊
אני יכולה פשוט לצטט את המילים שלך ולהגיד אותם עליי.
קשה קשה, אנשים לא יודעים להעריך כלום. מה לעשות!
אוהבת אותך יפתי😘