QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007) אני יכולה פשוט לצטט את המילים שלך ולהגיד אותם עליי.
קשה קשה, אנשים לא יודעים להעריך כלום. מה לעשות!
אוהבת אותך יפתי😘
זה אשכרה ככה
אנשים לא מעריכים כלוווווווום
אבל כלווווווווווום !!!
רק דיבורים כולם
אומרים טובטובטוב
ועושים חראחראחרא 😊
אוהבת אותך מאמי





