QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 27/05/2007) מסכיימה,
יש הבדל בין לתפוס ראש ללהשתכר..
אל תשכר, אחר כך תתחרט...
תתפוס ראש ותעשה חייםם ..
והכי חשוב?
שמווור על עצמך (:
😉
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי