היום חוגגים יום הולדת לחבר באיזה 10 וחצי איפשהו
עכשיו יש לנו מחר בית ספר חח
ואני בדילמה אם לשתות למרות זאת (לא הגזמה,משו כמו עד חצי בקבוק וודקה)או לא.
כיאלו שיהיה שמח באמת.
וואלה דילמה חח,אני חוזר ללמוד אני יקפוץ לפה אחר כך לראות תשובות.
תודה מראש😊
מאמי ההבדל בין אדם בוגר לילד זה לדעת לשתות
אפשר לשתות קצת אבל לא להגזים
לדעת לעמוד מאוחרי ההחלטות שלך
אפשר להנות גם אם לא משתכרים😊
תהנה!!!
אתה יכול לשתות מאמי
אבל במידה אל תשתה
כמו שאתה רגיל הרבה
כאילו אל תדפוק את הראש
רק תסובב אותו קצת חח😊 מקווה שהבנת
בקיצור תשתה קצת תהנה
אבל בלי הגזמה תישאר בשפיות😊
תהנה מאמי ומזל טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי למה זה בסדר אם תשתה ותהנה אבל במידה מסויימת
שלא תקום למחרת הפוך..
תהנה תומי
תומקה,
אני מסכימה עם ליאורי, מורנוש וחופיתוש..
תצא, תהנה, תשתה..רק בכמות קטנה, אוקיי?..כי מחר בצפר
אני סומכת עלייך לדעת איפה הגבול.. 😊
הכי חשוב שתשמור על עצמך ! תהנה מתוקי 😊 ותמסור לקובי מזל טוב ממני
אוהבת המון..
מואהה
QUOTE (נאפי @ 27/05/2007) אתה יכול לשתות מאמי
אבל במידה אל תשתה
כמו שאתה רגיל הרבה
כאילו אל תדפוק את הראש
רק תסובב אותו קצת חח😊 מקווה שהבנת
בקיצור תשתה קצת תהנה
אבל בלי הגזמה תישאר בשפיות😊
תהנה מאמי ומזל טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בול חחחח מה שאמרת אני עושה חחח
לסובב ת'ראש קצת חח בוודקה אני צריך משו בין רבע בקבוק לחצי.טוב נשתה ונראה מה יהיה חחח😊
תודה על העצות
תומי, תשתה טיפל'ה אל תאבד תראש
קיצר, תהנה,תשתחרר כמו שאתה יודע 😊
רק תדע את הגבול בין ה'אחלה' ל'מוגזם'
קיצר, תהנה וכמובן תמסור לקובי מזל טוב 😊
אוהבתת
מסכיימה,
יש הבדל בין לתפוס ראש ללהשתכר..
אל תשכר, אחר כך תתחרט...
תתפוס ראש ותעשה חייםם ..
והכי חשוב?
שמווור על עצמך (:
חצי בקבוק וודקה זה לא הרבה!?????? חחחחח
QUOTE (אישה_יפהההה @ 27/05/2007) חצי בקבוק וודקה זה לא הרבה!?????? חחחחח
חחחח לא 🙄
מבירות אבל אני תופס ראש בטיל 😯
חח אני לא מובן בדברים האלו
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אני רק מהריח מקבלת סטלה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תשתה.. יהיה לך מחר האנג אוור....
חצי בקבוק אני מתה חחח
QUOTE (apchi @ 27/05/2007)
לסובב ת'ראש קצת חח בוודקה אני צריך משו בין רבע בקבוק לחצי.
גם אני כזה 😂
תשתה, אבל לא בהגזמה.
תשתה בלי הגזמה סומכת עלייך...
ותהנה, ואל תשכח שמחר יש לך בית ספר...
מקווה שאתה לא מסטול רצח עכשיו חחח דבר איתי תומי
מקווה שנהנת