אין גבול לאהבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"האהבה היא כמו שמים - אין לה גבולות "
"אהבה היא כמו רוח, לא רואים אותה אבל מרגישים אותה באוויר........ "
"הוליווד זה מקום שישלמו 1000$ לנשיקה שלך, ו50 אגורות בשביל הנשמה שלך.."
^^ חחחחח משפט עצוב אבל מצחיק
פעם ראשונה ששמעתי אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהבה היא כמו נר, מחממת ורומנטית, אבל שורפת!
גם אם נראה שרע תמיד יש אור ותקווה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הים בחר בכחול
ואני בחרתי בך
הים נשק לחול
ואני נשקתי לך
רומאו אוהב את יוליה
ואני אוהבת אותך!
אם קשה הדרך אין דבר
כל דקה הופכת לעבר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טיפשים לומדים מטעויות של עצמם
חכמים לומדים מטעויות של אחרים ,
אם הבבון היה יכול לראות את הישבן של עצמו,
גם הוא היה צוחק 😛
כמה שקשה בסוף הכלללל מסתדרר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) כמה שקשה בסוף הכלללל מסתדרר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איך אני שמח בשבילך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😁 😁
קל ליפול,קשה לקום! וזה מראה כמה את חזקה
תומו'שש עדיין היום כלום לא הסתדר
אבל אני מאמינה שזה יקרה
בכל רע יש טוב ואנחנו רק מתחזקים מזה
אנחנו נעבור את זה ויהיה טובב
תודה על הכלל אתה מלאךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*