אני כבר 4 ימים של כאבים...
מה תקף אותי ככה??
כל ה4 ימים אני רק במיטה
חלשה
כל הגוף כואב
האף סתום, הגרון כואב.. הכול!!!
ועוד היום הייתה לי מתכונת .. אכיס.. לא נורא
ומחר עבודה.. אין לי כוח!!!
אולי זה העומס
אין לי שנייה לנשום
מזל שהוא היה לצידי בשישבת... מה הייתי ושה בלעדיו...
והתגעגעתי..!!
אוהבת...
ליאורייייייייי
נשמתייייי
החלמה מהירה מהירה
תטפלי בך טוב..
ותבקשי מהחבר לטפל בך גם 😛
תשתי תה חם,תלכי לרופא
תקחי תרופות
ותנוחי
הגוף שלך זקוק למנוחה
תיהי בריאה!
אני רוצה שתרגישי טוב =]
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה שלי!!!..
מואהה 3>
מאמייייייייייייייי תרגישי טוב מתוקההההה 😊
אוהבת אותך
אמא שלי חולה?! 😮
אני כבר באה לטפל בך
זה וירוס כזה
תרגישי טוב 😢
ודברי איתי אולי זה יעזור לך להחלים 😛
סתם מאמי לכי לרופא
תשתי תה
תנוחי
תקחי כדור
תשמרי על עצמך העיקר שתרגישי טוב
אוהבת אותך (:
ליאורי שלי,
תלכי לרופא שיתן לך אנטיביוטיקה,
בימים הקרובים תישני, תירגעי, תשתי הרבה תה..
ואת תרגישי יותר טוב מתוקה שלי 😊
תדאגי לכך שכולם יטפלו בך..פינוקים !! 😁 אם את צריכה אותי, אני יבוא במהירות 😛
החלה מהירה מאמי, תנסי לשמור על עצמך, אוקיי?
אוהבת אותך המון !!
מואההה
אולי יש לך ווירוס מאמי?
תרגישי טוב נסיכה
תאכלי ותשתי טוב
ואולי כדאי שתלכי לרופא שיבדוק אותך
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שלי תרגישי טוב אני אוהבת אותך מאוד מאוד
מאמי תרגישי טוב 🙄
אוהבת המוןן
תרגישי טוב מאמי ..
אוהבת'ך
איזה מדהימות כולכן
באמת
העלתן לי חיוך ענק
ועשיתן לי טוב על הלב...
תאמת מעדיפה בעל אנטיביוטיקה ... לפעמים אפשר להחלים לבד.. לוקח יותר זמן
אבל אחרי זה אם תוקף אותו הוירוס זה עובר מהר..
נעבור גם את זה!!!
לאט לאט
ושובב תודההה על העידודדדד
אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןן כל כךךך
ליייייייייייאווווווווווורייייי שליי !?
אני אוהבתת אותךךך בובייי..
תרגישי טוב אהובתיייייי היפההה 😁
איך את צרגישה עכשיו?! קצת יותר טוב?
תרגישי טוב מאמי....תנוחי קצת יהיה בסדר
אוהבת אותך
תרגישי טוב בובית...
אוהבת אותך מלא 😛