היייייייייי מאמי שליייייי!?
תרגישי טוב..
דברי איתי באיי סי!!!
ותנוחי ותשתי הרבה תה..
אויי מאמי מכירה את זה..
באמתת הרגשה דיי קקה..!
אבל תשכביי כמה ימים במיטה..
תשתיי המוןן תהה טעיםם😊
תנוחיי לךך תקחי חופשש מהכל=)
והכיי חשובב שתרגישיי טובב!
אוהבתתתת אותךך
תודה מדהימות שלי😊
הייתי מתה לומר שאני מרגישה יותר טוב...
אבל לא!
ואני עוד עובדת היום...=/
אוהבת אותכןןן
ליאוריי
אולי תבקשי לא ללכת לעבודה?
פשוט ככה את מחמירה עם הגוף שלך
בזמן שהוא חייב לנוח..
תבקשי יום חופש
ותסבירי את המצבבב!..
אוהבת אותך מלכה שלי
תרגישי הכי טוב והחלמה מהירררההה
מואהההההה
אין נשמה שלי אני כבר בעבודה
לא נורא
זה גם לא טוב להיות כל היום בבית
הרגשתי שאני משתגעת...
לאט לאט זה יעבור...
אוהבת אותךךך
ואותכםםםםםםםםם😊
יפה שליייייייייייי
געגעעעעעעתי אלייךך!! (:
שתהייה ברייאה, ותרגיישי טוב
דבריי איתי
אווהבתתתת אותך מלאאאא פשטידונת 😛
בריייי שלייייייי גם אנייי יפה שליייייייייי
דברי איתייייייייייי
אוהבת אות כולכםםםםםםםםםםם