וואי מוזר לי שאתן אל ידועות עלא זה ..
אאהאה אני הולכת יום רביעייי ....
או חמישי אבל ככל הנראה שרביעי ! =]
אם מי מישו בא שיגידדדדדד =]
אווווווווולי אני הולככת ..
מקווה מאוווד (:
מי שהוולך? שיעשה חייייים וייאכל הרבבבבה 3>
יום חמישי זה עד 1 וחצי בלילה יש זיקוקים והופעות😊
שווה לבוא:>
מי שבא תבואו להגיד שלום בכבאית😛
יאאא אמא שלי מרשה לי ללכת
נראה עכשיו נדבר עם חברה שלי
תגידו זה חינם ?
הולכת יום חמישי בטווווח .. עם חברות 😊
הכניסה חינם
האוכל בכסף אבל מוזל .
כניסה חינם..אוכל עם כסף.אבל לא מחירים מוגזמים...משהו כמו15-20 שקל, תלוי מה את קונה.
אני הולכת עם חבר שלי ביום חמישי
בא לי כלכך אולי אני יהיה בעזרת השם !!!
אני ואוכל חברים הכי טובים חחח
שמנים! 😊
תהנו
איזה הופעות יש?
אמא בטח תיסע, כמו שנה שעברה...
ואני במבחנים שללי... :\
פפפפפ...
אני הולכת גם ביום חמישי כנראה ...כמעט בטוח
באלי כל כך . אולי נלך חמשישישי . ננסה לסחוב מישהו איתי 😉
אמרו לי שבאים לשם מפורסמים
כל העולם הולך להיות שמה....חחח אנשים אוהבים לאכול 😛
נראה לי אני הולכת זה מסעדות ממש גדולות שצריך להיות עשירים בשביל זה וזה עולה כולה 20 ככה
אז שווה...
אבל עכשיו אני צריכה לחפש מישהו לגרור איתי לשמה...
אבל לא יודעת עם בטוח אני ילך אני בדיאטה חח =/
לא נורא...לא חייב לאכול
עדיין מגניב חחח 😊