אני כנראה הולכת...
אבל בטח מחר ..
אני באהההההההההההההההההההה [[=
מישו יודע איזה אומנים יהיו בכל יום בדוכן של וראייטי?
הייתי שנה שעברה ..
היה טעים 😛
אין הופעות או משהו ? :| שנה שעברה אם אני זוכרת נכון היה ..
QUOTE (_קרנוש_ @ 27/05/2007) חח נשמע טוב 😉
😊
שיר הכניסה לא עולה כסף....
אבל האוכל כן חח מן הסתם
מישהו יודע אם יש הופעות באותו יום ? D:
יא אני זוכר רן דנקר היה
לא נראה לי ייצא לי להיות
ואללה זה נשמע ממש טוב חח חבל שרחוק...
וואי מוזר לי שאתן אל ידועות עלא זה ..
אאהאה אני הולכת יום רביעייי ....
או חמישי אבל ככל הנראה שרביעי ! =]
אם מי מישו בא שיגידדדדדד =]
וואי מוזר לי שאתן אל ידועות עלא זה ..
אאהאה אני הולכת יום רביעייי ....
או חמישי אבל ככל הנראה שרביעי ! =]
אם מי מישו בא שיגידדדדדד =]