שמחה שהלך לך טוב מאמי... 😛
וכן אני דיי בלחץ בדר"כ...
אבל אני תמיד זוכרת שיש חים אחרי המתכונת וגם אם לא ילך אז יש עוד הזדמנות 😊
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי