😁 פשוט תאחלו לי בהצלחחה..
ותבטיחו שתחזיקו אצבעות חזזזק חזזזק...
כשאני אחזור אני אגיד לכם מה קוורה (:
אוההבת אתככם .. תודדדה ..
יום טובב.. ושבוע מללא חיוככים ושמחחה ..
יפה שלי מחזיקה לך אצבעות אוהבת המון 😊
דניאליי שלי?
בהצלחה מאמי בהכול!
אני אחזיק לך אצבעות
אוהבת אותך מאמי שלי
בהצלחה מתוקה מקווה שיסתדר לך 😊
אוהבת
ליאלי
מחחזיקה לך את כל האצבעות שיש לי חח(:
אווהבת אותך בהצצלחההה 😁
בהצלחהה בובבההה יפהה..
ואני מחזיקה לך אצבעות חזק חזק חזקקק...
הלוואי ותצליחי 🙄
אוהבתתת אותךך..
טניה 3>
מחזיקה אצבעות..
ממש בהצלחה!! (במה שזה לא יהיה..)
מקווה שמה שזה יהיה, יגרום לך להיות מאושרת עוד יותר 😂
מחזיקה לך אצבעות הכי חזק שבעולם
המון בהצלחה מאמי כל ההצלחה שבעולם 😎
בהצלחההה מאמיי שלייי
תאמיני בעצמך והכל יהיה בסדר
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דייייייייי איזזה מתוקקוווות שלייי אתןן 3>
הייתה לי מתכונת במתמטיקס ... חח מתמטיקה ..
והייתי נורא נורא לחוווצה ..
אבל המתכונת הייתה קללילילילילה ... והלך לי מעוולה ..
המורה אמרה שהיא תגיש אותי על ציון גבוה מאוד .. חח חמודה שלי (:
אז הכל טוב ויפפפה לי 😊😊
וכל זזה?
בזכות זה שהחזקתם לי אצבעוות ..
חחח ספרו ליי..
אתם בלחץ לפני מתכונת ? או בגרות?
כי בדרך כלל חברות שלי הכי אדישות בעווולם..
חח איך אפשר?
בהתחלה הייתי בלחץץ עכשיו התרגלתי כבר ...
שמחה שהלללך לך טוב יפפה שלללי (=
אווהבת אותך המוווווווון 3>
בהצלחה בהמשך [=
תוווווווווודה לך תאומממה שלייייייייייייייי
שמחה שהלך לך טוב
בהצלחה בהמשך