1000% אני שונאת את עצמי
אני רוצה תחיים הקודמים שלי .
שהייתי רזה .
נמאס לי להיות שמנה מגעילה
^
את לא שמנה [ !!! ]
את מהממת (:
% 100 אין לי כוווווווווווווווח #
% 100
דפפפפפפפפפפוווווווקקקקקקק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
% 100 לא מבינה את עצמי . . .
למה אני נזכררת אחרי שנתיייייייייים ?! =|
אוייי נו באמת לינור @
100% שאני מתגעגעת אליו ,רוצה אותו ,זקוקה לו..
% 100 כבר לא מרגישה אלייו כלוום &
יואווווווווווו זה עצווב 😢
1000% כואב לי מזה. .
1000000000000000000% מעריכה אותן כ"כ!! תודה !!
QUOTE (LiNoRaZ @ 16/10/2008) 100% מדוכאת |:
😢
50% אווהבת אותו
30% מתגעגעת אליו
19% מאוכזבת ממנו
1% שונאת אותו (על האכזבהה )
😢 אווף למה הוא ככזהה הפכפךך ?????