70% שכחתי ממנו (:
30% עוד אוהבת אותך 😢
100% צריייייככה אוותו & \:
QUOTE (LiNoRaZ @ 14/10/2008) 100% לא יודעת מה יש לייי
😢
100% בא לי סופגניה פתאום D:
95% מצפה ליום שישי
5% מפחדת
% 100 שבורה ,
% 100 כואב
% 100 רוצה למותתתת .
😢 😢
50 % רוצה לדבר איתו פפניים מוול פניים #
50 % קר= אוופפייי \:
% 1000000000000000000000000000
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
% 100 כוווווווואב .
אבל אני אתגבר !!!!!!!!!