QUOTE (LiNoRaZ @ 16/08/2008) 1000% זה כ"כ מעצבן [ !! ]
אווווווווווווווווווופ
😢
100% שוב אינפקציה באף מהעגילללללל 😊 😢
50% אוהבת אותך
50% לא בטוחה שזה הדדי
QUOTE (karnusha_167 @ 16/08/2008) 1000%כואב הראש
כנ"ל .
^^תרגישי טוב
10000% איזה מעצבן!!!! ובסוף אני לא בסדר=\
אווף רע לי למה גם זה עכשיו?
100% זהו עוד שבוע לא לראות אותו .
כבר חודש לא הייתי ולא ראיתי אותו :| ואי 😊
מאה אחוז מתגעגעת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 17/08/2008) מאה אחוז מתגעגעת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
\:
1000% לא מבינה מה עובר עליו
10000% לא מבינה כלום ממה שהלך כאן
אבל גם הבנתי כמה אני אוהבת....
1000%כ"כ כואב לי עכשיו למה שוב?
QUOTE (karnusha_167 @ 17/08/2008) 1000% לא מבינה מה עובר עליו
\: