1000% אני רואה אותו היום איזה כיףףףףףףףףףף
כ"כ התגעגעתי
==========
100% כואבת הבטן =[
100% לא מאמינה שאני יראה אותו ,
רק בשבווע הבבא .
והשבוע ראיתי אותו כוולה שלוש שעות |:
אוווווופ אני כבר מתגעגעת .....................&
1000%מתגעגעת😢
10000%"קר לי בנשמה,הלב רועד מפחד"😢
100% נמאס לי ממנו .
כפוי טובה חרא .
QUOTE (koka15 @ 15/08/2008) 100% נמאס לי ממנו .
כפוי טובה חרא .
😢
QUOTE (karnusha_167 @ 16/08/2008) 1000000% 😢
😢
1000000% רע לי רע לי רע לי רע לי רע ליייייייייי
:'(
דייי כבר ממש רע לי!
^
קרנושה מאמממי , מה קווווווורה ?!
אני אוהבת אותך .
דברי איתי 😘
==
1000000% היה צחוקיייייייייים D:
1000000% הן חפרו ושיגעו אווותי ...................@
10000000000000% רוצה לראות אוותו [ !!!! ]